AnonymBruker Skrevet 23. juli #61 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor lang tid bruker du på full glam? Anonymkode: 8d438...2c5 Ofte 3-4 timer...😬 mye som må fikses Anonymkode: e0dd7...901 1
Maia70 Skrevet 23. juli #62 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk! Skal sjekke ut dette!🫶☺️ snilt av deg! Anonymkode: e0dd7...901 Ingen årsak Her fant jeg forresten en av videoene der han viser sminken: https://youtu.be/Oq0aNkRSPoo?si=zMD1wV4ZbPy5qkNt Jeg har et spørsmål til også. Hvorfor valgte du å akkurat gjøre drag, hvorfor ikke noe annet der du kan kle deg ut og stå på en scene?
AnonymBruker Skrevet 23. juli #63 Skrevet 23. juli Monika Tgirl skrev (3 minutter siden): Morro! Dragmakeup er jo virkelig en egen greie. Jeg sminker meg mer "vanlig" som crossdresser, men veldig inspirerende og se flinke dragqueens. Hvilke produkter bruker du til å dekke øyenbryn? Limstift fra bokhandleren (tro det eller ei😅), concealer og masse pudder... Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 23. juli #64 Skrevet 23. juli Maia70 skrev (1 minutt siden): Ingen årsak Her fant jeg forresten en av videoene der han viser sminken: https://youtu.be/Oq0aNkRSPoo?si=zMD1wV4ZbPy5qkNt Jeg har et spørsmål til også. Hvorfor valgte du å akkurat gjøre drag, hvorfor ikke noe annet der du kan kle deg ut og stå på en scene? Tusen takk, sjekker ut i morgen!☺️🫶 Godt spørsmål... litt tilfeldigheter... og nysgjerrighet for det motsatte kjønn og deres verden... ☺️ Anonymkode: e0dd7...901 1
Monika Tgirl Skrevet 23. juli #65 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Limstift fra bokhandleren (tro det eller ei😅), concealer og masse pudder... Anonymkode: e0dd7...901 Er det mye styr å få ut limet etterpå da?😀 Jeg bare napper brynene så mye jeg tør i forhold til male-mode, også tegner jeg de inn. Lyst til å prøve å dekke de da for å kunne tegne de litt høyere, gir litt mer mulighet med øyesminken.
AnonymBruker Skrevet 23. juli #66 Skrevet 23. juli Monika Tgirl skrev (4 minutter siden): Er det mye styr å få ut limet etterpå da?😀 Jeg bare napper brynene så mye jeg tør i forhold til male-mode, også tegner jeg de inn. Lyst til å prøve å dekke de da for å kunne tegne de litt høyere, gir litt mer mulighet med øyesminken. Nei, det går greit... bruker først Babyolje, og deretter vanlig sminkefjerner, null stress. Blokking av bryn gir økte muligheter ja... ☺️ Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 23. juli #67 Skrevet 23. juli Hva er din favorittlåt å dragge til? Anonymkode: f2807...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. juli #68 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er din favorittlåt å dragge til? Anonymkode: f2807...1c9 Flere favoritter fra Britney og Lady Gaga...🤩💃 Anonymkode: e0dd7...901
Maia70 Skrevet 23. juli #69 Skrevet 23. juli Monika Tgirl skrev (33 minutter siden): Ser på de videoene hans. Redd for at det skal gå galt engang, han tar litt sjanser kan man si. Selv om det er folk i bakgrunnen og filmer og slik😀 Ja de gate-videoene er litt ekle, tryggere på nettet.
Monika Tgirl Skrevet 23. juli #70 Skrevet 23. juli Maia70 skrev (6 minutter siden): Ja de gate-videoene er litt ekle, tryggere på nettet. Sittet med hjerte i halsen noen ganger på de. Spesiellt den med han NFL spilleren som ble veldig pågående!😳 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #71 Skrevet 24. juli cecily skrev (8 timer siden): Jeg visste ikke at jeg lurte på alt dette, men det gjorde jeg visst. Takk for svar 😊 Var det noe du håpet du ville få spørsmål om, men som ikke har kommet enda? Bare hyggelig!☺️ Egentlig ikke, jeg er åpen for alle spørsmål... ☺️ gøy at noen er nysgjerrige, og at jeg kan svare på ting de vet og ikke vet at de lurer på!✨️ Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 24. juli #72 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tusen takk, sjekker ut i morgen!☺️🫶 Godt spørsmål... litt tilfeldigheter... og nysgjerrighet for det motsatte kjønn og deres verden... ☺️ Anonymkode: e0dd7...901 Eh, hæ? Dame her og dette er ikke min verden, og har aldri sett eller møtt andre damer som verken ligner på eller oppfører seg som dragartister gjør. Helt ærlig synes jeg dragartister er skumle. Men det har nok å gjøre med at jeg er stille og introvert. En ting jeg digger er når dragartister har lesestund med barn (da er de mer på min planet). Jeg hadde vært helt betatt av kostymet og sminken og håret som tiåring 🤩 Anonymkode: bda3e...43e
AnonymBruker Skrevet 24. juli #73 Skrevet 24. juli Er du gift/samboer eller har kjæreste? Om så hva syns hun om at du er dragartist? Anonymkode: d4042...a71
AnonymBruker Skrevet 24. juli #74 Skrevet 24. juli Hvor lenge har du holdt på? Er du del av noe hus/dragkollektiv? Hvem av de yngre dragartistene i Norge mener du verdt å holde et øye med? Anonymkode: a4f31...88c
AnonymBruker Skrevet 24. juli #75 Skrevet 24. juli Kudos til deg som tør å blottlegge deg på dette forumet. Folk kan være ekstremt ufine her. Tenkte jeg kunne opplyse deg om årsaken til dragningen du har, for jeg antar at du har undret deg over det mang en gang? Hovedtyngden av de som ikke er 100% «komfortable i egen kropp», gay, eller rett og slett føler som deg, så handler det egentlig om at man i de aller fleste tidligere liv har vært født i motsatt kjønn. Slik at hvis man blir gjenfødt i det andre kjønn, så føler man seg/identifisere man seg mot det kjønnet som sjelen har hatt hovedtyngde i. Håper det gir mening🤍 Anonymkode: b1bf8...971
AnonymBruker Skrevet 24. juli #76 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Eh, hæ? Dame her og dette er ikke min verden, og har aldri sett eller møtt andre damer som verken ligner på eller oppfører seg som dragartister gjør. Helt ærlig synes jeg dragartister er skumle. Men det har nok å gjøre med at jeg er stille og introvert. En ting jeg digger er når dragartister har lesestund med barn (da er de mer på min planet). Jeg hadde vært helt betatt av kostymet og sminken og håret som tiåring 🤩 Anonymkode: bda3e...43e Ser den, min "feminine verden" er litt mer extravagant og overdreven enn verdenen til kvinnen i gaten. ☺️ Har hatt flere lesestunder og prinsessegigs i barnebursdager. Det har vært populært ja!👸😅 Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #77 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kudos til deg som tør å blottlegge deg på dette forumet. Folk kan være ekstremt ufine her. Tenkte jeg kunne opplyse deg om årsaken til dragningen du har, for jeg antar at du har undret deg over det mang en gang? Hovedtyngden av de som ikke er 100% «komfortable i egen kropp», gay, eller rett og slett føler som deg, så handler det egentlig om at man i de aller fleste tidligere liv har vært født i motsatt kjønn. Slik at hvis man blir gjenfødt i det andre kjønn, så føler man seg/identifisere man seg mot det kjønnet som sjelen har hatt hovedtyngde i. Håper det gir mening🤍 Anonymkode: b1bf8...971 Har ikke helt trua på "tidligere liv" osv... men hvis det er sånn, så henger det nok på greip!☺️👍 Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 24. juli #78 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er du gift/samboer eller har kjæreste? Om så hva syns hun om at du er dragartist? Anonymkode: d4042...a71 Gift. Hun synes det er gøy og stas. Backer meg.❤️☺️ Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 24. juli #79 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvor lenge har du holdt på? Er du del av noe hus/dragkollektiv? Hvem av de yngre dragartistene i Norge mener du verdt å holde et øye med? Anonymkode: a4f31...88c Holdt på i en del år nå. Ikke med I noe hus/kollektiv. Vabskelig å velge ut noen, men Pamela The Pam er veldig dyktig i mine øyne... Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 24. juli #80 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ser den, min "feminine verden" er litt mer extravagant og overdreven enn verdenen til kvinnen i gaten. ☺️ Har hatt flere lesestunder og prinsessegigs i barnebursdager. Det har vært populært ja!👸😅 Anonymkode: e0dd7...901 😊👍❤️ (hilsen kvinnen i gaten 😄 ) Anonymkode: bda3e...43e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå