AnonymBruker Skrevet 23. juli #41 Skrevet 23. juli Jeg trodde alle som var drag var homofile Anonymkode: 71074...65f 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #42 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trodde alle som var drag var homofile Anonymkode: 71074...65f Flertallet er nok det... men ikke alle...☺️ Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 23. juli #43 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flertallet er nok det... men ikke alle...☺️ Anonymkode: e0dd7...901 Flott at heterofile menn liker å kle seg som dame også💃 Anonymkode: 71074...65f 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #44 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flott at heterofile menn liker å kle seg som dame også💃 Anonymkode: 71074...65f Mangfold er bra!🙌 Anonymkode: e0dd7...901
cecily Skrevet 23. juli #45 Skrevet 23. juli Gøy! Når du er i drag, ser du deg selv som kvinne da, eller er det en parodi på en kvinne, eller er det fordi det er sjangeren med drøy humor som fenger deg? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #46 Skrevet 23. juli cecily skrev (1 minutt siden): Gøy! Når du er i drag, ser du deg selv som kvinne da, eller er det en parodi på en kvinne, eller er det fordi det er sjangeren med drøy humor som fenger deg? Kult at du synes det!❤️ Jeg går max inn i rollen, så ja, når jeg er i drag, så har jeg tilnærmet overbevist meg selv om at jeg er en kvinne (selvom jeg ikke er det)... Anonymkode: e0dd7...901 1
cecily Skrevet 23. juli #47 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kult at du synes det!❤️ Jeg går max inn i rollen, så ja, når jeg er i drag, så har jeg tilnærmet overbevist meg selv om at jeg er en kvinne (selvom jeg ikke er det)... Anonymkode: e0dd7...901 Og hvordan endrer du deg da? Og hvordan ser du verden i drag kontra ellers? Og kler du deg i drag utelukkende for å opptre eller mingle med andre i drag? Treffer du eventuelt de samme vennene dine i begge roller? Og, ikke minst, er det veldig dyrt med all den sminken og antrekkene? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #48 Skrevet 23. juli Er du tilhenger av free-Palestine bevegelsen? Anonymkode: f2807...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. juli #49 Skrevet 23. juli cecily skrev (Akkurat nå): Og hvordan endrer du deg da? Og hvordan ser du verden i drag kontra ellers? Og kler du deg i drag utelukkende for å opptre eller mingle med andre i drag? Treffer du eventuelt de samme vennene dine i begge roller? Og, ikke minst, er det veldig dyrt med all den sminken og antrekkene? Når jeg går inn i dragrollen, så blir jeg en helt annen... ultrafeminin, proppfull av selvtillit og attitude. Verden blir veldig "rosa", vanskelig å forklare... 😅 Kler meg i drag for å opptre hovedsakelig, med noen få unntak. Langt fra gratis å stæsje seg opp i drag, men ikke så ille... bruker nok mindre enn hva en forfengelig jente gjør... ☺️ Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #50 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du tilhenger av free-Palestine bevegelsen? Anonymkode: f2807...1c9 Ikke aktivt... men er på generell basis imot alt av krig, undertrykkelse, osv... Anonymkode: e0dd7...901
cecily Skrevet 23. juli #51 Skrevet 23. juli Litt som rus, på et vis? Kan du bruke det ellers også, eller kommer det bare frem i drag?
AnonymBruker Skrevet 23. juli #52 Skrevet 23. juli Har du fått hatytringer mot deg? Noen har spyttet på deg eller slått deg? Anonymkode: f2807...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. juli #53 Skrevet 23. juli Hvor lang tid bruker du på full glam? Anonymkode: 8d438...2c5 1
Maia70 Skrevet 23. juli #54 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi jeg digger å stå på scenen... skikkelig kick! Alene ja.☺️ Vladimir er ukjent for meg Anonymkode: e0dd7...901 Kan tenke meg at det er kick ja. Jeg kjenner kun til Great Garlic Girls faktisk, visste ikke at det var noen som gjør det alene. Så uvitende er jeg haha Her er en video av Vladimir. Han har videoer der han viser hvordan han sminker seg og alt også. Ganske imponerende og sprøtt å se på, kanskje det er interessant for deg. Han er også hetero og har kjæreste. https://youtu.be/cG2crR-2DQE?si=_j6xcEscG3E9fkvt
AnonymBruker Skrevet 23. juli #55 Skrevet 23. juli cecily skrev (Akkurat nå): Litt som rus, på et vis? Kan du bruke det ellers også, eller kommer det bare frem i drag? Mhm... ja... et skikkelig kick!☺️💃 Gir jo livet en ekstra dimensjon, som man tar med seg videre i bagasjen i hverdagen... Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 23. juli #56 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du fått hatytringer mot deg? Noen har spyttet på deg eller slått deg? Anonymkode: f2807...1c9 Heldigvis ikke... aldri opplevd noe sånt. ☺️ Anonymkode: e0dd7...901
Monika Tgirl Skrevet 23. juli #57 Skrevet 23. juli Morro! Dragmakeup er jo virkelig en egen greie. Jeg sminker meg mer "vanlig" som crossdresser, men veldig inspirerende og se flinke dragqueens. Hvilke produkter bruker du til å dekke øyenbryn?
cecily Skrevet 23. juli #58 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mhm... ja... et skikkelig kick!☺️💃 Gir jo livet en ekstra dimensjon, som man tar med seg videre i bagasjen i hverdagen... Anonymkode: e0dd7...901 Jeg visste ikke at jeg lurte på alt dette, men det gjorde jeg visst. Takk for svar 😊 Var det noe du håpet du ville få spørsmål om, men som ikke har kommet enda? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #59 Skrevet 23. juli Maia70 skrev (2 minutter siden): Kan tenke meg at det er kick ja. Jeg kjenner kun til Great Garlic Girls faktisk, visste ikke at det var noen som gjør det alene. Så uvitende er jeg haha Her er en video av Vladimir. Han har videoer der han viser hvordan han sminker seg og alt også. Ganske imponerende og sprøtt å se på, kanskje det er interessant for deg. Han er også hetero og har kjæreste. https://youtu.be/cG2crR-2DQE?si=_j6xcEscG3E9fkvt Tusen takk! Skal sjekke ut dette!🫶☺️ snilt av deg! Anonymkode: e0dd7...901
Monika Tgirl Skrevet 23. juli #60 Skrevet 23. juli Maia70 skrev (3 minutter siden): Kan tenke meg at det er kick ja. Jeg kjenner kun til Great Garlic Girls faktisk, visste ikke at det var noen som gjør det alene. Så uvitende er jeg haha Her er en video av Vladimir. Han har videoer der han viser hvordan han sminker seg og alt også. Ganske imponerende og sprøtt å se på, kanskje det er interessant for deg. Han er også hetero og har kjæreste. https://youtu.be/cG2crR-2DQE?si=_j6xcEscG3E9fkvt Ser på de videoene hans. Redd for at det skal gå galt engang, han tar litt sjanser kan man si. Selv om det er folk i bakgrunnen og filmer og slik😀 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå