AnonymBruker Skrevet 23. juli #21 Skrevet 23. juli Nadya skrev (4 minutter siden): Har du høytrykkspyler? Nope!😅 Anonymkode: e0dd7...901 1
Nadya Skrevet 23. juli #22 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nope!😅 Anonymkode: e0dd7...901 Kjipt
Maia70 Skrevet 23. juli #23 Skrevet 23. juli Hvorfor gjør du det? Hvor ofte opptrer du, og gjør du det alene? Har du set Vladimir på Youtube som blant annet troller Omegle?
Stril Skrevet 23. juli #24 Skrevet 23. juli Digger drag, er så vanvittig bra hvordan dere klarer å se ut som damer på en ekstremt elegant måte. Selv er jeg crossdresser,som er nok mer amatør messig i forhold. Liker å gå i dameklær både hjemme og offentlig. Men gjør ikke sistnevnte så ofte. Hvordan kommer man inn i dragmiljøet?
Perelandra Skrevet 23. juli #25 Skrevet 23. juli Tråden er ryddet for nedsettende innhold, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #26 Skrevet 23. juli Hvordan skjuler man «utstyret»? Hørt noen si det tapes fast, men når man må tisse da? Anonymkode: cee85...2f7
AnonymBruker Skrevet 23. juli #27 Skrevet 23. juli Maia70 skrev (36 minutter siden): Hvorfor gjør du det? Hvor ofte opptrer du, og gjør du det alene? Har du set Vladimir på Youtube som blant annet troller Omegle? Fordi jeg digger å stå på scenen... skikkelig kick! Alene ja.☺️ Vladimir er ukjent for meg Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #28 Skrevet 23. juli Stril skrev (23 minutter siden): Digger drag, er så vanvittig bra hvordan dere klarer å se ut som damer på en ekstremt elegant måte. Selv er jeg crossdresser,som er nok mer amatør messig i forhold. Liker å gå i dameklær både hjemme og offentlig. Men gjør ikke sistnevnte så ofte. Hvordan kommer man inn i dragmiljøet? Takk!🫶 spørs litt hvor du bor. Bor du i storby, så er det bare å dra på steder med drag. Ta kontakt, og du blir sikkert inkludert. Samt Facebook og lignende... massevis av muligheter! Nå er det jo til og med dragskoler, osv. Lykke til! Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #29 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan skjuler man «utstyret»? Hørt noen si det tapes fast, men når man må tisse da? Anonymkode: cee85...2f7 Kommer litt an på hva man skal ha på seg. Er det noe tettsittende, så pleier jeg å "tucke" (google tucking). Klønete når man skal på do ja...🤷♂️ part of the game Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #31 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flere spørsmål?☺️ Anonymkode: e0dd7...901 Har det skjedd at hetero menn har tatt feil og ble hypp på deg? Anonymkode: f2807...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. juli #32 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det skjedd at hetero menn har tatt feil og ble hypp på deg? Anonymkode: f2807...1c9 Ja, det har hendt...😅 Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 23. juli #33 Skrevet 23. juli Kjenner du Mio Amore? Han er lokal drag kjendis her i Stavanger 🤩🥳 Anonymkode: 8fd12...2bb
AnonymBruker Skrevet 23. juli #34 Skrevet 23. juli Har du samboer? Hva synes hun om det? Anonymkode: 634dd...a34
AnonymBruker Skrevet 23. juli #35 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner du Mio Amore? Han er lokal drag kjendis her i Stavanger 🤩🥳 Anonymkode: 8fd12...2bb Nei! Feil kant av landet for meg...☺️ Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 23. juli #36 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du samboer? Hva synes hun om det? Anonymkode: 634dd...a34 Gift. Hun synes det er gøy... backer meg Anonymkode: e0dd7...901 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #37 Skrevet 23. juli Likte du å kle deg ut som barn? Anonymkode: 634dd...a34
AnonymBruker Skrevet 23. juli #38 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Likte du å kle deg ut som barn? Anonymkode: 634dd...a34 Ja... men ikke mer enn andre barn tror jeg...? Anonymkode: e0dd7...901
AnonymBruker Skrevet 23. juli #39 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja... men ikke mer enn andre barn tror jeg...? Anonymkode: e0dd7...901 Er du blondine eller brunette? Du har aldri fått en mannpip i pompen før? Anonymkode: f2807...1c9
AnonymBruker Skrevet 23. juli #40 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du blondine eller brunette? Du har aldri fått en mannpip i pompen før? Anonymkode: f2807...1c9 Varierer... jeg har vel 7-8 ulike parykker. Mannpip? Nei...☺️ Anonymkode: e0dd7...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå