AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Fyr løs! Still spørsmålene du brenner inne med! Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Bruker du kjole i fritiden? Anonymkode: 8620b...df1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker du kjole i fritiden? Anonymkode: 8620b...df1 Nei, svært sjelden 👍 Anonymkode: e0dd7...901
Gentleman59 Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli M66: Klarer menn generelt oppføre seg høflig overfor deg? 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Gentleman59 skrev (Akkurat nå): M66: Klarer menn generelt oppføre seg høflig overfor deg? Stort sett, men noen "sorte får" finnes jo... Anonymkode: e0dd7...901 1
Blueturtle Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Hvem er dine forbilder innen drag? Hvordan er det norske drag-miljøet? Har du en jobb ved siden av? Og ikke minst hvor kjøper du sko (kvinne med store føtter her😂)? 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Ikke vondt ment, jeg vet bare ikke så mye om det Er du trans? Eller er det ikke noen sammenheng? Anonymkode: 12812...8f3 1 1
Gentleman59 Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stort sett, men noen "sorte får" finnes jo... Anonymkode: e0dd7...901 M66: Trist at enkelte ikke kan ha folkeskikk. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli Blueturtle skrev (2 minutter siden): Hvem er dine forbilder innen drag? Hvordan er det norske drag-miljøet? Har du en jobb ved siden av? Og ikke minst hvor kjøper du sko (kvinne med store føtter her😂)? Forbilder: Great Garlic Girls Norske miljøet: lite, men økende. Ja, jobber fulltid ved siden av Jeg kjøper sko overalt. Bruker 40-41... sorry!❤️ Anonymkode: e0dd7...901 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke vondt ment, jeg vet bare ikke så mye om det Er du trans? Eller er det ikke noen sammenheng? Anonymkode: 12812...8f3 ❤️☺️ nei, jeg er ikke trans. Trenger ikke være noen sammenheng... Anonymkode: e0dd7...901 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli Gentleman59 skrev (7 minutter siden): M66: Trist at enkelte ikke kan ha folkeskikk. Sånn er det dessverre. Tenk på alt "vanlige damer" går igjennom. Ikke bra! Anonymkode: e0dd7...901
Gentleman59 Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn er det dessverre. Tenk på alt "vanlige damer" går igjennom. Ikke bra! Anonymkode: e0dd7...901 M66: Ja, mennesker generelt skal respekteres og folkeskikk er en selvfølge. 1
Blueturtle Skrevet 23. juli #14 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forbilder: Great Garlic Girls Norske miljøet: lite, men økende. Ja, jobber fulltid ved siden av Jeg kjøper sko overalt. Bruker 40-41... sorry!❤️ Anonymkode: e0dd7...901 Takk for svar! Tillater meg å følge opp (jeg elsker drag🤩)! Hvordan ble du interessert i drag, og hvordan var det å gå på scenen for første gang? Hvordan vil du beskrive stilen din, og har uttrykket ditt utviklet seg siden du startet? Er det noen internasjonale dragartister du lar deg inspirere av? Hvem er din favoritt dragartist fra Rupaul's Dragrace?
AnonymBruker Skrevet 23. juli #15 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ❤️☺️ nei, jeg er ikke trans. Trenger ikke være noen sammenheng... Anonymkode: e0dd7...901 Blir det litt som cosplay da? Eller at du klær deg som et forbilde du har? Som skuespillere som spiller en karakter? Anonymkode: 12812...8f3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #16 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken legning har du? Anonymkode: c5787...122 Hetero Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #17 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir det litt som cosplay da? Eller at du klær deg som et forbilde du har? Som skuespillere som spiller en karakter? Anonymkode: 12812...8f3 Ja, synes det er en god sammenligning. ☺️ man blir en karakter. Anonymkode: e0dd7...901 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #19 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, synes det er en god sammenligning. ☺️ man blir en karakter. Anonymkode: e0dd7...901 Tusen takk for svar, det var kult av deg Anonymkode: 12812...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #20 Skrevet 23. juli Blueturtle skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Tillater meg å følge opp (jeg elsker drag🤩)! Hvordan ble du interessert i drag, og hvordan var det å gå på scenen for første gang? Hvordan vil du beskrive stilen din, og har uttrykket ditt utviklet seg siden du startet? Er det noen internasjonale dragartister du lar deg inspirere av? Hvem er din favoritt dragartist fra Rupaul's Dragrace? Gøy at du elsker det!🫶 Debuten var helt crazy, men gav utrolig mersmak. Proppfull av nerver. Fish queen Derrick Barry er inspirerende! Anonymkode: e0dd7...901 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå