AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Jeg flytter for å studere og ønsker en jobb ved sisen av, som ikke går utover skolen. Hva kan dere anbefale? Jeg er 20 år. Anonymkode: d3c03...a23
monican94 Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli butikk, bpa, vasking, helger innen helse, nattevskt i resepsjon hotell +++ det spørs jo helt hva du studerer, hvor du studerer, hvilke kapasitet du har ved sidenav studiet, hva du ønsker å gjøre ved sidenav, dag/kveld/natt/helg eller hva ? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli monican94 skrev (3 minutter siden): butikk, bpa, vasking, helger innen helse, nattevskt i resepsjon hotell +++ det spørs jo helt hva du studerer, hvor du studerer, hvilke kapasitet du har ved sidenav studiet, hva du ønsker å gjøre ved sidenav, dag/kveld/natt/helg eller hva ? Jeg skal studere noe innen media. Anonymkode: d3c03...a23
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal studere noe innen media. Anonymkode: d3c03...a23 Hvor? Anonymkode: 1663f...a8b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor? Anonymkode: 1663f...a8b Kristiansand. Anonymkode: d3c03...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå