AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Jeg og min søster skulle spleise bursdagsgave til vår mor. Jeg kjøpte gaven og så ble vi enig at hun skulle vippse meg når hun fikk lønn, det var en litt dyr gave og jeg skrev på kortet at det var fra oss begge. Det har nå gått 3 måneder og hun har fortsatt ikke vippset meg noe penger for gaven. Jeg har sendt henne vippskrav 3 ganger og hun vippser ikke Kjenner jeg blir irritert og tenkte å sende henne en vippskrav til. Svarer hun ikke på den så sier jeg til moren min at gaven var kun fra meg. Er det smålig av meg? Det samme skjedde med julegaven, fortsatt ikke fått penger for gaven vi spleiset til moren min og stefaren min. Dette blir siste gang jeg spleiser gave med henne, jeg ender jo opp med kostnaden alene. Anonymkode: 66a31...673
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Det er ikke penger jeg trenger da jeg har spart en grei buffer. Men veldig irriterende at man ikke gjør opp for seg. Anonymkode: 66a31...673
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Var dere enig om sin på gaven? Enkelte mennesker er bare smålig, mulig du må se langt etter de pengene. Å når det samme skjedde med julegaven, så bør du ha lært nå. Aldri spleis på gaver eller lån henne penger igjen. Du får det ikke tilbake. Anonymkode: bdeff...252
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Det var hun som spurte om vi skulle spleise siden det var dyr gave, men noe min mor har ønsket seg lenge. Anonymkode: 66a31...673
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Neste gang hun foreslår spleising sier du bare at du allerede har ordnet gave fra deg. De gavene dere har "spleiset på" til nå, kan du bare glemme å få tilbake pengene for. Det er over et halvt år siden jul, og tre måneder siden bursdagen. Det vil alltid være et behov for å vente til "neste gang hun får lønn". Anonymkode: fec7c...c0c
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Du må si det til henne, da? Ikke bare sende vippskrav. Anonymkode: 942d6...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå