Cor Cubiculum Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli (endret) Siden den andre tråden ble ødelagt av en endeløs diskusjon om at sex med flere menn i hovedsak dreier seg om underdanige kvinner som har blitt pådyttet ideen om å ha denne typen sex av sine menn, starter jeg en ny tråd. Med egen partner har jeg kun hatt trekant hvor hun har vært kvinnen i midten. Men jeg har vært en av flere menn i andre sammenhenger. Og jeg kan garantere at dette har vært sterke, flotte kvinner som tenner på å bli begjært av flere menn. Single og i forhold, med og uten egen partner til stede. Som fantasi tenner det meg klart sterkest når damen er min egen partner. Dessverre har alle mine partnere syntes at en ekstra mann får holde. Og gjerne i ettertid syntes sex med bare meg er bedre. Å være en av flere opplever jeg som mindre spennende enn trekant. Det blir fort litt for mye "dødtid". Dessuten er det at min egen partner nyter og har det godt noe som tenner meg ekstremt ettersom "kompersjon" er min greie. Men å være den ekstra mannen i trekant er heller ikke å forakte. Og min erfaring er at det er en myte at menn som vil ha med ekstra mann gjør det for å bli ydmyket. Hva er det som frister kvinner, og menn, med slike fantasier og praksis? Endret 23. juli av Cor Cubiculum Rettet opp uklar formulering
Snok1 Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Vi har hatt trekanter MKM og firkanter MKMK. Vi kunne også godt tenke oss MMMK. Dette kunne vel kvalifisere til gangbang, men jeg og vår faste partner er begge biseksuelle, så alle har seg med alle, og alle er både aktive og passiv. (En liten sluttkommentar til forrige tråd: Kvinnen i vår ligning har aldri blitt beskyldt for å være underdanig irl, men går lekende lett inn og ut av den submissive rollen under sex).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå