AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Jeg skal på solo reise dit, og lurer på om jeg vil kunne gå i fred i slike områder?🙈 Har bare erfaringer fra kompiser Anonymkode: a875c...324
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Men selvsagt! For det første så er det svært mange kvinner som reiser alene til Thailand, enten de skal på badeferie eller opplevelsesferie. Vi har aldri møtt eller hørt om noen som føler seg utrygge i landet! Når det gjelder prostitusjon og problematikken rundt dette så må du aktivt oppsøke de svært begrensede nabolagene/gatene der dette finner sted ( bortsett fra kanskje i Pattaya der det er altfor mye av det). Ellers i f.eks. gigantiske Bangkok så må du som turist til området rundt Nana Plaza eller Soi Cowboy for at det skal være merkbart, og da snakker vi om områder på ca et par kvartaler i hver retning.... På Phuket så er det spesielt rundt Bangla Road i Patong, og det er uansett stapp fullt av turister av begge kjønn. Det blir litt som å kvie seg for å reise til Amsterdam pga. Red Light District. Mao: ikke noe å tenke på engang. 😊 Reis, og nyt det herlige landet! Anonymkode: b7bd9...730 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Jeg reiste alene i Thailand så seint som i januar, og jeg følte meg helt trygg, alle steder, hele tiden. Anonymkode: 16cd8...96b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Tja. Men vær forberedt på overraskelser. Ei venninne av meg fikk seriøs thaimassasje der. Men så begynte dama å massere mer erogene soner. Tenkte å si fra, be henne stoppe. Men skitt au, lot det stå til og hun ga henne en opp i himmelen orgasme. 😄 Anonymkode: a72d0...df3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja. Men vær forberedt på overraskelser. Ei venninne av meg fikk seriøs thaimassasje der. Men så begynte dama å massere mer erogene soner. Tenkte å si fra, be henne stoppe. Men skitt au, lot det stå til og hun ga henne en opp i himmelen orgasme. 😄 Anonymkode: a72d0...df3 ja det var en veldig seriøs massasje det. 🙄 Anonymkode: 9e081...b0c 1
Akhenaton Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli En bitteliten rant her (uten at dette på noensomhelst måte er en kritikk av deg, TS, bare så det er nevnt!): For, altså, hvorfor skal du oppsøke de områdene som er satt opp for horekunder? Du trenger jo ikke det i det hele tatt. Det er langt bedre å bare unngå dem. For hva tenker du Thailendere synes om vestlige som til synelatende først og fremst ser på landet deres som en gigantisk runkevott? Det går fint an å reise dit for å oppleve Thailand. Og Thailand er ikke søppelet du finner i Phuket og Pattaya og Soi Cowboy. Det er faktisk ganske mye annet. Og selv som mann unngår jeg å bli trakassert av prostituerte i Thailand (i hvert fall 99.9% av tiden - det hender de tannløse, gamle horene på plaststoler i enkelte gater rundt Yaowarat/Bangkoks Chinatown snakker til meg når jeg går forbi). Det er faktisk ikke så veldig vanskelig heller. Jeg synes vi kan ha litt respekt for landene vi besøker og slutte å støtte ting som innbyggerne skammer seg over, og i stedet vise litt interesse for det de faktisk er stolte av. Og selv begriper jeg ikke hva som foregår i hodene på brorparten av norske turister der. Selv de fleste barnefamiliene kunne jo like gjerne bare reist til Mallorca i stedet når de tilsynelatende ikke har den minste interesse av å oppleve eller lære noe som har med Thailand å gjøre. Det handler liksom mest om strand, hotell med svømmebasseng, billig (og god, skal sies) mat og øl og hvor mye brunfarge man kan ta med seg hjem etter to uker. Og kanskje et kort tempelbesøk eller en liten ridetur på en eller annen stakkars elefant. Nå om dagen har du selvfølgelig også en masse cannabis-turisme. Men det pleier liksom mest å koke ned til sånne ting. Som ikke har allverdens med Thailand å gjøre. Folk reiser altså for å bruke landet, men egentlig ikke oppleve det. Og hva er det som er så kult med det? Og hva forteller det menneskene som bor der? Hva sier det om oss og vårt syn på deres land og kultur? 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli +1 til siste innlegg! Thailand er så utrolig rikt på flotte og spennende opplevelser av alle slag, som svært svært mange ikke engang forsøker å oppleve. 😞 Anonymkode: b7bd9...730 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå