Gå til innhold

Rolige aktiviteter for utdrikningslag i Ålesund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal arrangere et utdrikningslag i Ålesund og er ute etter aktiviteter man kan gjøre som ikke involverer så mye fysisk aktivitet (når man googler utdrikningslag i Ålesund er det svært aktive forslag som kommer opp: fjelltur, rafting, juving, klatring og kajakk osv.)

Jeg er på jakt etter litt roligere aktiviteter som paint'n'sip (lerret eller keramikk), akttegning, mindre formell vinsmaking, keramikk-kurs, matkurs, poledancing. Utifra googlingen min finnes tilbudene ikke i Ålesund, eller så har de sluttet å eksistere :( Tar derfor gjerne innspill på om dere vet om noen som arrangerer slikt, eller har forslag til andre aktiviteter i samme dur! Tusen takk for hjelpen :D

Anonymkode: 8d53e...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at der er paintball og escape room vertfall. Over 10 år siden jeg var i et utdrikningslag der. Vino Bar har litt forskjellig i forhold til vin da, men det spørs jo på datoen du skal ha utdrikningslaget. Er jo matfestival i ålesund om noen uker også.

AnonymBruker
Skrevet

Hva om dere leier et lokale og hyrer inn til de ulike, for eksempel kan kokk'nRoll holde matkurs de kommer gjerne over fra Hareid, så kan du sikkert leie inn noen som driver med keramikk, maling osv hvis dere kjøper inn det som skal til.. det er kunstlag rundt Ålesundsområdet som kan bistå. 

Anonymkode: 51760...9da

Skrevet

Takk for innspill! :) 

Skrevet

Spa kan være kjekt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 11.44):

Hei! Skal arrangere et utdrikningslag i Ålesund og er ute etter aktiviteter man kan gjøre som ikke involverer så mye fysisk aktivitet (når man googler utdrikningslag i Ålesund er det svært aktive forslag som kommer opp: fjelltur, rafting, juving, klatring og kajakk osv.)

Jeg er på jakt etter litt roligere aktiviteter som paint'n'sip (lerret eller keramikk), akttegning, mindre formell vinsmaking, keramikk-kurs, matkurs, poledancing. Utifra googlingen min finnes tilbudene ikke i Ålesund, eller så har de sluttet å eksistere :( Tar derfor gjerne innspill på om dere vet om noen som arrangerer slikt, eller har forslag til andre aktiviteter i samme dur! Tusen takk for hjelpen :D

Anonymkode: 8d53e...9c2

Keramikk-kurs finnes i alle fall i Langevågen

Vinsmaking finner du på Vino bar som faktisk har Europas beste vinkart

Poledancing var i alle fall tidligere i Kirkegata 

Anonymkode: dda4a...c11

AnonymBruker
Skrevet

Avhengig av tid på året: Tur i skogen til gapahuk/"hytte" med tak. Jeg er ikke kjent i Ålesund, men mange steder finnes det alternativ via feks kort turvei på grusvei. Da kan man ha bål, grille noe godt på bålet (gode pølser med tilbehør, ostesmørbrød, pinnebrød med ost i). De som deltar kan ta med tepper/saueskinn om de har. Medbrakt drikke. Kanskje noe godt å ha oppi kaffe eller kakao. Dette kan gjøres som en avslutning på kvelden hvis bruden ikke er fan av å gå ut på byen. 

Ellers er det jo å overraske med frokost/brunch som en start før aktiviteter. 

Kanskje det er mulig å lære å lage drinker på en bar?

Anonymkode: 873cf...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Glassblåsing.

Anonymkode: d74cc...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...