Gå til innhold

Vil kjøpe den argeste Teslaen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gå til en Teslaforhandler, tulling.

Anonymkode: 7b895...b59

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

S Plaid er vel den raskeste serieproduserte bilen som er på markedet 

Anonymkode: 23e51...d7e

Nei.

Anonymkode: 8c03c...6e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville du sagt dette IRL også? Fryktelig rå man skal være på nett altså. Tastaturkrigerne blir stadig en større hær. Om du er så forbanna sint og lei folk,så ikke vær i sosiale medier.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil bare sjekke litt med folk før jeg går til bilforhandler. Har dårlig erfaring med bilselgere.  Snakker deg ofte trill rund og lyver

Anonymkode: bac38...545

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vil bare sjekke litt med folk før jeg går til bilforhandler. Har dårlig erfaring med bilselgere.  Snakker deg ofte trill rund og lyver

Anonymkode: bac38...545

Det forstår jeg godt, men da må du jo spesifisere hva du vil.

Skrevet

Håper du har 1.5 mill å bruke da

Skrevet

Kan bare anbefale å teste annet en Tesla også, i alle fall prøvekjøre. For eksempel er Kia sin EV6 i GT variant eller Hyundai sin Ionic 5 i N variant helt rå.

Hos asiatene får du mye allerede som standard der du betaler ekstra hos andre merker. 

I tillegg bør du tenke litt på kostnader ang. service. Meg bekjent så kjører de ikke mye service hos Tesla og det sier mye om levetiden og dermed også hvor økonomisk bilen kan bli over tid eller hvor lett du får solgt den.

Schmuhu

• Liker 2
Skrevet

For 5 år siden var tesla ganske heftige greier, men nå ville jeg kikket litt bredere. Test BMW i4 60M, Ioniq 5N, etc Det kjipe med tesla er at ingen ser at det er en heftig versjon, den er lik naboens familiebil (model y/3), eller lik den gamle bærums passaten alle hadde før (model s/x).

AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (På 25.7.2025 den 10.10):

Håper du har 1.5 mill å bruke da

Galskap å bruke så mye penger på en bil med skaiseter og dørhåndtak som kun er tilgjengelige i svart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 10.34):

Nei.

Hvilken er det som har tatt over den plassen?

AnonymBruker
Skrevet
Bokormsen skrev (27 minutter siden):

For 5 år siden var tesla ganske heftige greier, men nå ville jeg kikket litt bredere. Test BMW i4 60M, Ioniq 5N, etc Det kjipe med tesla er at ingen ser at det er en heftig versjon, den er lik naboens familiebil (model y/3), eller lik den gamle bærums passaten alle hadde før (model s/x).

Hvorfor er det kjipt? Er jo det som gjør RS modellene til Audi kule

Skrevet
Fant80 skrev (På 23.7.2025 den 11.33):

Model S - Best på alt

Model S er jo utdatert og gammel. Kommer ny og oppdatert versjon senere i år.

Den "argeste" Teslaen som TS spør om er vel Plaid.

Tesla er greie biler, men bare på grunn av prisen. Skal en opp i Plaid eller Model S så finnes det bedre alternativer.

Jeg er veldig glad i både M3 og MY, men å kjøre for eksempel BMW i40 M50 er en helt annen opplevelse enn Tesla M3 og MY.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er det kjipt? Er jo det som gjør RS modellene til Audi kule

Ja for 20 år siden lignet RS modellene de på en standard bil, men ikke de siste 10 årene. Dessuten endrer audi design på bilene med en facelift eller ny utgave kanskje hvert 4. år, mens model s er helt lik en bil fra 2016, og bare helt ekstreme kjennere vil se at det er en ny bil, noe som jo er litt kjedelig når man bruker over en million. Men om du ikke bryr deg om sånt er det model s plaid du skal ha. Tror faktisk ikke du får kjøpt de nye lenger da de forsvant fra konfiguratoren grunnet dårlig salg, kanskje de har lagermodeller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...