AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Fortalte en jeg kjenner at Ozzy Osbourne hadde gått bort, vedkommende hadde aldri hørt om ham. Hvordan er det mulig å aldri ha hørt om han? Han er jo verdens kjent. Og selv om man ikke liker den type musikk er det vel umulig å ikke ha hørt om han? Anonymkode: 3a631...641 7 4
Fant80 Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Er du 40+ Og ikke har hørt om Ozzy forteller det meg ALT det jeg behøver å vite om den personen. 33 10
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Jeg har bare såvidt hørt om han, og det er fordi han er faren til Kelly Osbourne. Jeg aner ikke hvilket band han spilte i og har aldri hørt musikken deres. Dette var før min tid. Jeg er 41. Anonymkode: 349c7...1e6 4
mereo Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Kommer vel an på musikk interessen. Finnes sikkert noen veldig dyktige operasangere jeg aldri har hørt om heller! 6 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Å ikke ha hørt om Black Sabbath er en prestasjon, men jeg har kolleger som aldri har sett på NRK. Er vennen din barn av en innvandrer? Anonymkode: afbb3...8f5 9
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å ikke ha hørt om Black Sabbath er en prestasjon, men jeg har kolleger som aldri har sett på NRK. Er vennen din barn av en innvandrer? Anonymkode: afbb3...8f5 Nei, etnisk norsk. Anonymkode: 3a631...641
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli mereo skrev (2 minutter siden): Kommer vel an på musikk interessen. Finnes sikkert noen veldig dyktige operasangere jeg aldri har hørt om heller! Han har hørt om AC/DC da, er jo i samme gate, Anonymkode: 3a631...641 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli Er det ikke han som spilte i den realityserien jeg ikke husker navnet på? 🤔 Anonymkode: 8f033...4df 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli Spiller det noen rolle om ikke alle har hørt om han? Anonymkode: 30cef...481 13 1
mereo Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har hørt om AC/DC da, er jo i samme gate, Anonymkode: 3a631...641 Spørs jo hvor bevandret man er innenfor sjangeren. Jeg har hørt om Pavarotti, men det betyr som nevnt ikke at jeg har hørt om andre godt omtalte operasangere. 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli Da har du vokst opp under en stein, men jeg kjenner han mest på grunn av reality-serien. Hadde kjent han på navnet som Ozzy Osborne og solokarriere, men hadde noen stilt spørsmål om hvem som var frontfigur i Black Sabbath så er jeg usikker på om jeg hadde hatt svaret. Men utover det så vet jeg alt om flaggermus, ungene og kona osv. Men det er mye folk som er helt ute, og folk leser hverken nyheter eller ser på nyhetene. Folk er blitt dumme som brød. Anonymkode: b7523...b32 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spiller det noen rolle om ikke alle har hørt om han? Anonymkode: 30cef...481 Synes bare det er veldig spesielt, blir det samme som ikke har hørt om Elvis Presley. Anonymkode: 3a631...641 10 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #13 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke han som spilte i den realityserien jeg ikke husker navnet på? 🤔 The Osbournes kanskje... Anonymkode: b7523...b32 5 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli #14 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, etnisk norsk. Anonymkode: 3a631...641 Da er det utrolig merkelig. Anonymkode: afbb3...8f5 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #15 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har bare såvidt hørt om han, og det er fordi han er faren til Kelly Osbourne. Jeg aner ikke hvilket band han spilte i og har aldri hørt musikken deres. Dette var før min tid. Jeg er 41. Anonymkode: 349c7...1e6 39 år gammel kvinne og jeg har hørt om ham og bandet lenge før jeg hørte om Kelly. Anonymkode: cb4b9...733 9 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #16 Skrevet 23. juli Jeg vil også si det er spesielt. Er i starten av førtiårene selv, og vet selvfølgelig hvem han var. Om noen rundt meg på samme alder ikke hadde visst det, hadde jeg tenkt det var noe mindre med de personene. Anonymkode: efebe...126 8
AnonymBruker Skrevet 23. juli #17 Skrevet 23. juli Noen folk er rett og slett veldig enkle. På grensen til utviklinghemmet vil jeg påstå. Når man ikke får med seg en av verdens viktigste personer i nyere musikkhistorie er det noe alvorlig galt. Anonymkode: 92795...681 18 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli #18 Skrevet 23. juli Jeg tror ikke at jeg hadde visst hvem det var om det ikke hadde vært for at min seks år eldre bror var stor fan og vi ikke kunne unnslippe det. Mye den samme grunnen til at min mor vet hvem 2pac var - fordi jeg blastet det på høyttalerene daglig i årevis. K42 Anonymkode: b2f20...c22 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #19 Skrevet 23. juli Jeg vet det kun på grunn av realityserien som jeg så noen episoder av i sin tid. Jeg vet for øvrig heller ikke navn på en del frontfigurer eller medlemmer i band jeg hører nesten daglig. Musikken betyr noe for meg, menneskene bak gjør det ikke. Jeg vet jo at det er mennesker her i verden som husker navn på sangere, bandmedlemmer, regissører og skuespillere, jeg er bare ikke en av dem. Anonymkode: 4bec0...79a 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli #20 Skrevet 23. juli Synes det er mer rart å forvente at alle i en gitt alder skal ha samme interessefelt som en selv/en selv forventer. 40-åringer er ikke en homogen gruppe, så du hadde nok blitt overrasket over mangfoldet. Anonymkode: 8ec33...ff5 11 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå