Gå til innhold

Matbokser til ungene i rustfritt stål, som ikke koster skjorta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det finnes matbokser til ungene, barnehagebarn, i rustfritt stål, med flere rom, som IKKE koster en nyre og en arm? De jeg har kommet over koster 500-700kr og det er jo hinsides all fornuft, spør du meg. 

Anonymkode: 7d785...e91

Videoannonse
Annonse
Gjest jegerrinne
Skrevet (endret)

Biltema har noen. Men tror ikke de har flere rom

Claus Olson har og

Endret av jegerrinne
AnonymBruker
Skrevet

De holder jo MYE lenger da, så sluttsummen på matboks blir vel det samme. Jeg liker ikke rustfritt stål til bhg. Det blir for mye støy i matsituasjonen som skal være i ro. Inne da.

Anonymkode: 4ebd5...738

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fjellsport hadde noen til litt over hundrelappen. Ser du er utgått nå, men merket er Urberg. Finnes kanskje andre steder.

Anonymkode: e45e1...f73

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du virkelig flere rom? Med hjørner det er innmari vanskelig å få skikkelig rene? Jeg har til nå ikke sett en eneste matboks med «flere rom» som ikke har åpenbare problemer knyttet til levetid og/eller renhold. Jeg ville gått for en uten rom, og så eventuelt hatt småbokser oppi.

Men om du virkelig gjør det så googler du bare «matboks i stål med flere rom» og så dukker det opp en rekke eksempler til under 3-400. (Som er en skambillig pris for en matboks, noe som betyr at en eller flere arbeidere på veien fra råvare til ungenes ryggsekk nok ikke har god livskvalitet.)

Anonymkode: 45a55...81c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bento har noen, finnes på clas ohlson. For å svare på spørsmålet ditt. 😊

Skrevet

Vi har gått for den enkle varianten med Ikea sine 365 i metall men med plastlokk. Siden vi har en haug av de i glass til generell matoppbevaring. 

AnonymBruker
Skrevet

Smartbox fra Tilbords er i rustfritt stål, har romdeler og er på 40 % nå. 

Anonymkode: a61c9...591

AnonymBruker
Skrevet

Matboks kjøpt i India for 15 år siden holder ennå.  Selges på Ebay.

Anonymkode: 7d6ec...055

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De holder jo MYE lenger da, så sluttsummen på matboks blir vel det samme. Jeg liker ikke rustfritt stål til bhg. Det blir for mye støy i matsituasjonen som skal være i ro. Inne da.

Å gud 🙄 blir jo ikke det 

Anonymkode: b3f80...190

Skrevet

Istede for flere rom kan du bruke muffinsformer om du skal ha ting som ikke skal touche hverandre 

AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha kvalitet, men ikke betale for det? Det gir jo ikke mening  

Du sparer det fort inn uansett, siden den i stål ikke trenger byttes ut like ofte som de i plast. 

Anonymkode: 65d78...645

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Å gud 🙄 blir jo ikke det 

Du trenger ikke latterliggjøre meg. Jeg har rett til å si hva jeg synes, og jeg synes det er mer støy med metall en plastikk når vi ungene skal spise matpakke si. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du trenger ikke latterliggjøre meg. Jeg har rett til å si hva jeg synes, og jeg synes det er mer støy med metall en plastikk når vi ungene skal spise matpakke si. 

Jeg latterliggjør deg ikke, men får være måte på å hysteriske folk skal bli. Husker det var en her som snakket om at sugerør ikke er ergonomiske.. asså der man leter etter problemer, finner man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...