AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Jeg lurer på om det finnes matbokser til ungene, barnehagebarn, i rustfritt stål, med flere rom, som IKKE koster en nyre og en arm? De jeg har kommet over koster 500-700kr og det er jo hinsides all fornuft, spør du meg. Anonymkode: 7d785...e91
Gjest jegerrinne Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli (endret) Biltema har noen. Men tror ikke de har flere rom Claus Olson har og Endret 23. juli av jegerrinne
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli De holder jo MYE lenger da, så sluttsummen på matboks blir vel det samme. Jeg liker ikke rustfritt stål til bhg. Det blir for mye støy i matsituasjonen som skal være i ro. Inne da. Anonymkode: 4ebd5...738 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Fjellsport hadde noen til litt over hundrelappen. Ser du er utgått nå, men merket er Urberg. Finnes kanskje andre steder. Anonymkode: e45e1...f73
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Ønsker du virkelig flere rom? Med hjørner det er innmari vanskelig å få skikkelig rene? Jeg har til nå ikke sett en eneste matboks med «flere rom» som ikke har åpenbare problemer knyttet til levetid og/eller renhold. Jeg ville gått for en uten rom, og så eventuelt hatt småbokser oppi. Men om du virkelig gjør det så googler du bare «matboks i stål med flere rom» og så dukker det opp en rekke eksempler til under 3-400. (Som er en skambillig pris for en matboks, noe som betyr at en eller flere arbeidere på veien fra råvare til ungenes ryggsekk nok ikke har god livskvalitet.) Anonymkode: 45a55...81c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Bento har noen, finnes på clas ohlson. For å svare på spørsmålet ditt. 😊 Anonymkode: 4ebd5...738
Elle Melle Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Vi har gått for den enkle varianten med Ikea sine 365 i metall men med plastlokk. Siden vi har en haug av de i glass til generell matoppbevaring.
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli Smartbox fra Tilbords er i rustfritt stål, har romdeler og er på 40 % nå. Anonymkode: a61c9...591
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli Denne er den suverent beste. Luft- og vanntett, veldig solid og billigst for kvalitet. Har ikke inndelte rom. Men er bortkastet spør du meg. Lettere å rengjøre og mer solid. https://sportoutlet.no/friluft-og-camping/friluftsutstyr/product/113359?c=6031 Anonymkode: 4aec6...380 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli Matboks kjøpt i India for 15 år siden holder ennå. Selges på Ebay. Anonymkode: 7d6ec...055
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): De holder jo MYE lenger da, så sluttsummen på matboks blir vel det samme. Jeg liker ikke rustfritt stål til bhg. Det blir for mye støy i matsituasjonen som skal være i ro. Inne da. Anonymkode: 4ebd5...738 Å gud 🙄 blir jo ikke det Anonymkode: b3f80...190
Uglems Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli Istede for flere rom kan du bruke muffinsformer om du skal ha ting som ikke skal touche hverandre
AnonymBruker Skrevet 23. juli #13 Skrevet 23. juli Så du vil ha kvalitet, men ikke betale for det? Det gir jo ikke mening Du sparer det fort inn uansett, siden den i stål ikke trenger byttes ut like ofte som de i plast. Anonymkode: 65d78...645
AnonymBruker Skrevet 23. juli #14 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å gud 🙄 blir jo ikke det Anonymkode: b3f80...190 Du trenger ikke latterliggjøre meg. Jeg har rett til å si hva jeg synes, og jeg synes det er mer støy med metall en plastikk når vi ungene skal spise matpakke si. Anonymkode: 4ebd5...738
AnonymBruker Skrevet 23. juli #15 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du trenger ikke latterliggjøre meg. Jeg har rett til å si hva jeg synes, og jeg synes det er mer støy med metall en plastikk når vi ungene skal spise matpakke si. Anonymkode: 4ebd5...738 Jeg latterliggjør deg ikke, men får være måte på å hysteriske folk skal bli. Husker det var en her som snakket om at sugerør ikke er ergonomiske.. asså der man leter etter problemer, finner man. Anonymkode: b3f80...190
mulberrygal Skrevet 23. juli #16 Skrevet 23. juli https://www.tilbords.no/kjokken/oppbevaring/matboks/modern-house-smart-box-matboks-12l-lilla/ vi er fornøyd med disse. Kommer i flere farger. Har også flere fra blafre som kjøpte på 70% på typ ark for noen år siden. Synes de er praktiske. https://www.ark.no/produkt/stalmatboks-tre-rom-mork-gronn-7090015491644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå