AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Vurderer tur til Rennesøyhornet, men det er myyyye klegg nord for Boknafjorden. Er det noen her inne som vet hvor mye man blir plaget av klegg på Rennesøy? Er det samme status der? Eventuelt om noen vet om det er mindre oppover fjellsiden? Tenkte gå fra Hegglandslia. Anonymkode: 70b1e...06b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er 163 stk der nå! Anonymkode: 71034...c0e Veldig informativt. Takk for at du tok deg tid til å dele dette. Anonymkode: 70b1e...06b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Jeg bor i Stavanger sentrum men går endel tur på Rennesøy. Har aldri blitt stukket av klegg der, verken jeg eller turkamerater. Jeg har aldri hørt at det er mer klegg der enn andre steder, men noe forskningsresultat har jeg jo ikke. De stedene i Rogaland jeg vet det er mye klegg er ved enkelte fjellvann. Anonymkode: 5b9cd...58b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg bor i Stavanger sentrum men går endel tur på Rennesøy. Har aldri blitt stukket av klegg der, verken jeg eller turkamerater. Jeg har aldri hørt at det er mer klegg der enn andre steder, men noe forskningsresultat har jeg jo ikke. De stedene i Rogaland jeg vet det er mye klegg er ved enkelte fjellvann. Anonymkode: 5b9cd...58b DETTE var hjelpsomt. Tusen hjertelig takk! Ungene er lei av klegg her hjemme, og det blir fort dårlig stemning hvis vi skal gå enda mer fjelltur mens vi sloss mot kleggen. I verste fall får vi snu, men tenker vi tar sjansen Fortsatt god sommer til deg! Anonymkode: 70b1e...06b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå