AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Jeg bor landlig til 😉 stort hus med mange soverom. Huset har spesiell historie, oppussingen er gjort i stil fra 1800 tallet. Ofte får jeg kommentaren at jeg burde ha satset på å ha gjester eller noe innen reise liv. For huset er på rundt 250 m2. Dette ligger i Innlandet litt langt ut på landet. Hvor vanskelig er det å leie ut på Airbnb? Er det slik at om jeg bruker tid på å ta bilder, lage profil og legge ut… at det er verd det? Har du leid ut, hva og ca inntekt i mnd 🙂 Takknemlig for svar ☺️ Anonymkode: 18623...bdd
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Veldig lett å leie ut. Tjener noen titusener i måneden på å leie ut en liten leilighet i Oslo. Anonymkode: 3de8e...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Jeg bor relativt langt nord i landet og leier ut via Global Rental hub. Vil tro et hus i din stil vil lønne seg å leie ut. Vi har også et eldre hus som er pusset opp i stil fra bygningsår, og har utleie året rundt. Anonymkode: 6d4f2...2c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Leier ut i storby (ikke Oslo), tjener 772 pr natt før skatt uavhengig om det er 1, 2 eller 3 gjester. Fullbooket mai-juni-juli-august-september, og noen bookinger ellers ut året også, men tydelig hva som er feriesesong ja😂 Var veldig lett å komme i gang, men regn med litt oppstartskostnader til f.eks sengetøy, håndklær, basic artikler som såpe/sjampo/dusjsåpe etc. Kunne sikkert tatt mer pr natt, men tenkte som så at å ligge litt under resten av byen i pris ville gi flere bookinger, og det har i alle fall fungert!😇😅 Økonomisk sett er det verdt det, jeg handlet inn for rundt 35K (hadde møbler til leiligheten men manglet f.eks sengetøy, håndklær, basics, kjøkkenutstyr, vaskeutstyr, reserveditt og reservedatt etc). De utgiftene er allerede tjent inn for lengst🙂 Men man bør være glad i å vaske for å drive AirBNB (evt leie inn folk), og litt hardhudet når du får din første 4-stjerne av en eller annen idiotisk grunn (f.eks "sengetøyet hadde for mørk farge"), som trekker ned et 5-stjernes gjennomsnitt🫠 Anonymkode: 80c45...d40
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Jeg tror egentlig ts spør om det er noen som har leid ut tilsvarende objekt som henne: litt større hus på landet. (Vet hun ikke har spesifisert dette) At det er lett å leie ut en leilighet i Oslo/storby sier seg selv, og hva man har i inntekt der har veldig lite å si for hennes objekt.. Til ts: jeg tror du kan klare å få leid ut i feriesesongen, da flere sikkert er ute etter å komme seg litt bort, og som du skriver, så har huset en litt spesiell historie. Litt usikker på hvordan søkemotoren til airbnb fungerer, men du bør prøve å få annonsen til å komme opp til flere enn bare de som søker seg til akkurat det området. Anonymkode: 671eb...b7e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå