Gå til innhold

Hva slags sommsmykker bruker du nå om sommeren til hverdags?1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags sommsmykker bruker du nå om sommeren til hverdags? Eller hva må en ha av smykker til sommeren? Trenger noe nytt for jeg er lei av det gamle.

Anonymkode: d7d15...485

AnonymBruker
Skrevet

ringene mine, klokke, øredobbene jeg elsker og ikke har tatt av siden jeg fikk de og smykket Lovebirds, Tone Damli sammen med Arne Nordlie sitt smykke Liv Margeritt 

Anonymkode: 18ffa...009

AnonymBruker
Skrevet

ringene er bla a herfra:
Freedom Collection: because people are precious
her har jeg Slim hammered court ring og to Skinny gem ringer med fødselsstener for barnebarna
Wings Collection: rise up on wings like eagles (Isaiah 40:31)
Fra wings har jeg Black Diamond Mootie Wing Stud og jeg har Black Diamond Mootie Wring
I tillegg til tre ringer fra Lotta Hasselblad sine navnringer 2-4 mm namnring silver men med hamret fødselsdato for barna mine 

Og så har jeg min forlovelsesring, min giftering og min alliansering som jeg har fått fra mannen min.. 

Tre fingre med ringer.. 

Anonymkode: 18ffa...009

AnonymBruker
Skrevet

Liker veldig godt smykker fra Tom Wood, bruker de året rundt 

Anonymkode: acef3...952

Skrevet

Jeg bruker forlovelsesring og giftering, i tillegg anheng og øredobber i samme stil som forlovelsesringer (diamanter mer safir). Alt har jeg fått av min mann i morgengave/bursdag. Hender jeg bytter ut med litt mer farger i øredobber og anheng/kjeder, fikk nylig et nydelig anheng med rubiner av mannen min.

Det går mest i smykker som ikke er for dominerende, men kan sprite opp med et kjede eller øredobber innimellom. Det går da gjerne i knall blått, gult, oransje, turkis osv. :)

Skrevet

Om sommeren holder jeg meg til billig-smykker. Akkurat nå er jeg veldig glad i store øredobber i ulike varianter, gjerne dråpe-formede, eller ovale ringer. Og armbånd, gjerne flere. Synes gull er nydelig mot solbrun hud. 

Jeg lar ringene ligge hjemme, de koster mye, så er redd for slitasje på diamanter og fester, og ikke minst å miste de, nå når det har vært så mye solkrem og bad. 

Anonymkode: 760ec...1b4

Skrevet

Emilia by Bon Dep og Maanesten er mine favoritter :) Akkurat nå har jeg medium hoops i ørene og bokstavsmykke.

Skrevet
Maskopi skrev (39 minutter siden):

Emilia by Bon Dep og Maanesten er mine favoritter :) Akkurat nå har jeg medium hoops i ørene og bokstavsmykke.

Samme, jeg hadde bare glemt merket i mitt innlegg. Nydelige øredobber mot solbrun hud, til en veldig grei pris. Og hoops er veldig pent om sommeren 

Anonymkode: 760ec...1b4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...