AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Interessert i å høre andres tanker om dette. Når man blir kjent i begynnelsen kan man fort legge merke til om det er en vennskapelig eller seksuell energi. Føler ofte hvis det er gjensidig legger man merke til det og man legger selvfølgelig merke til det om det er ensidig. For eksempel hvis den seksuelle energien er gjensidig har jeg merket at noen menn har mer behov for å berøre på en forsiktig måte (for eksempel ta på armen, ryggen osv), flørte mer eller bare gi komplimenter/være interessert. Jeg er en person som ofte kan bli litt revet med hvis jeg føler den seksuelle energien mellom oss og kan ende med at vi har sex kort tid etter dette. Men i de tilfellene der de ønsker noe mer, bli bedre kjent, så klarer jeg ikke dette. Jeg vet ikke hvorfor, men har vi sex før vi blir ordentlig kjent, kategoriserer jeg dem ofte bare som en jeg har sex med. Er dette rart? Mens hvis vi blir ordentlig kjent først og har sex, føles det mer riktig å gå den veien. Det er ikke ofte det har skjedd den ønskede veien - bli kjent også ha sex. Så kanskje dette er litt urealistisk i dag? Er alltid slik at hvis jeg har sex med de tidlig og det viser seg at de vil bli bedre kjent, så slår jeg meg litt av etter dette. Vet ikke hvorfor. Kan være fordi at jeg tenker at jeg syns det er rart at de vil ha sex så tidlig for å finne ut om du vil mer eller ikke. Vet ikke om dette overhode ga mening eller om noen kjenner seg igjen i dette. Men føler dette påvirker meg når det gjelder å få et forhold til menn. At jeg kanskje går glipp av en god eventuell partner pga denne tankegangen. Men jeg gjør jo dette selv også. Blir litt lett revet med av den seksuelle følelsen og tenker ikke alltid at de blir noe mer, men at dette bare er sex om vi har det tidlig i relasjonen. Og hvis de ønsker å bli kjent/noe mer etter dette, føler jeg meg ekstra sårbar på en måte og ukomfortabel. Jeg vet ikke hvorfor eller om det gir mening. Noen som har noen råd/tips eller innspill? Er kvinne forresten. Anonymkode: 08603...264
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Slutt å ligg med alle du dater. Anonymkode: 06b8f...ebe
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt å ligg med alle du dater. Anonymkode: 06b8f...ebe Ligger ikke med alle, men blir ofte lettere revet med om det er en seksuell følelse der og jeg merker at de føler det samme.. Vanskelig å beskrive, men det er bare noe man merker. Kan føle på det selv og ser på dem at de føler det samme gjennom blikk og berøring. Anonymkode: 08603...264
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ligger ikke med alle, men blir ofte lettere revet med om det er en seksuell følelse der og jeg merker at de føler det samme.. Vanskelig å beskrive, men det er bare noe man merker. Kan føle på det selv og ser på dem at de føler det samme gjennom blikk og berøring. Anonymkode: 08603...264 Du må ikke ligge med menn bare fordi de har lyst på deg. Anonymkode: 06b8f...ebe
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må ikke ligge med menn bare fordi de har lyst på deg. Anonymkode: 06b8f...ebe Har kun sex med de jeg har lyst på tilbake. Og er det gjensidig, er det av og til vanskelig å la være.. Anonymkode: 08603...264
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har kun sex med de jeg har lyst på tilbake. Og er det gjensidig, er det av og til vanskelig å la være.. Anonymkode: 08603...264 Så hvorfor klager du? Anonymkode: 06b8f...ebe
AnonymBruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så hvorfor klager du? Anonymkode: 06b8f...ebe Har du lest tråden i det hele tatt? Anonymkode: 08603...264
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du lest tråden i det hele tatt? Anonymkode: 08603...264 Ja. Du ligger med menn fordi du har lyst til det. Hvorfor klage? Anonymkode: 06b8f...ebe
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Du ligger med menn fordi du har lyst til det. Hvorfor klage? Anonymkode: 06b8f...ebe Det er ikke det tråden handler om Anonymkode: 08603...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå