AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Mitt spørsmål er: KAN man oppnå definerte muskler ved å trene med vekter hjemme eller MÅ man trene på senter? Anonymkode: 92d48...b10
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Ingen trenger treningssenter for å få definerte muskler. For å bli lean må du ha lav fettprosent, det lages på kjøkkenet 👍🏼 Anonymkode: f90f6...828 5
K.B. Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Mitt spørsmål er: KAN man oppnå definerte muskler ved å trene med vekter hjemme eller MÅ man trene på senter? Anonymkode: 92d48...b10 Definerte muskler får du pga lav fettprosent. Du trenger ikke trene på noe senter for det..
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Pilates gir meg den beste definisjonen. Kan gjøres med youtubevideoer. Anonymkode: 724cc...68f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Kjæresten min trente vekter hjemme på stuegulvet, og han fikk muskler💪 Anonymkode: dc4ea...676 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Nei folk trenger ikke trene på treningssenter. Hjemmetrening funker like bra. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Musklene skiller ikke på om du løfter 10 kg hjemme eller 10 kg på ett treningssenter. Men ett senter er ofte bedre utstyrt for varierte og effektive økter. Anonymkode: ab992...a1f
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:07 #9 Skrevet søndag kl 20:07 Treningssenter har maskiner som "låser" deg i riktig posisjon, og det er mye mindre kjedelig enn å trene i stua. Ellers ingen forskjell. Anonymkode: c850d...16b
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:32 #10 Skrevet søndag kl 20:32 AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 3.50): Mitt spørsmål er: KAN man oppnå definerte muskler ved å trene med vekter hjemme eller MÅ man trene på senter? Anonymkode: 92d48...b10 Selvfølgelig kan du trene hjemme. Men og et stort men, for min del hadde det blitt fryktelig dyrt om jeg skulle trent det jeg trener på «gymmen». Først måtte jeg bygd på huset for å få plass, så måtte jeg brukt fryktelig mye penger på utstyr. Anonymkode: 4097a...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå