AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Blir så oppgitt over meg selv. Dater mange snille menn. De er gjerne både flotte, snille og vi har det gøy sammen. Jeg kan være fysisk tiltrukket av utseende deres, men fremdeles er jeg livredd de skal ta på meg. Innomellom møter jeg fyrer som jeg føler en enorm fysisk tiltrekning til, hvor jeg egentlig ønsker at fysisk kontakt fra første stund. Disse fyrene er jo sjeldent de som er seriøse meg tilbake. Disse relasjonene varer jo aldri. Hvorfor skjer dettte igjen og igjen? Noen som kjenner seg igjen? synes det er vanskelig å få for de snille fyrene når jeg ikke kjenner den fysiske dragningen mot de… Anonymkode: d664f...115
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Har ingen traumer ifht berøring. Ingen dårlige forhold bak meg. Ingen kjente «mønster» som skulle tilsi at jeg skulle ha dette problemet. Ts Anonymkode: d664f...115
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Hvorfor er du livredd for at «de skal ta på deg»? Anonymkode: 92819...466
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor er du livredd for at «de skal ta på deg»? Anonymkode: 92819...466 Jeg bare ønsker ikke å være fysisk nær dem. Har ikke ønske om å kysse/ha sex. Jeg vik veldig gjerne det med enkelte. Da blir helt rake motsetningen. Det er bare veldig langt mellom dem. ts Anonymkode: d664f...115
Helene1982 Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bare ønsker ikke å være fysisk nær dem. Har ikke ønske om å kysse/ha sex. Jeg vik veldig gjerne det med enkelte. Da blir helt rake motsetningen. Det er bare veldig langt mellom dem. ts Anonymkode: d664f...115 Kan det være at du vet at med de bra mennene ville det betydd noe. At du ville følt noe annet enn lyst, og et potensielt forhold skremmer deg?
Flintis Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Blir så oppgitt over meg selv. Dater mange snille menn. De er gjerne både flotte, snille og vi har det gøy sammen. Jeg kan være fysisk tiltrukket av utseende deres, men fremdeles er jeg livredd de skal ta på meg. Innomellom møter jeg fyrer som jeg føler en enorm fysisk tiltrekning til, hvor jeg egentlig ønsker at fysisk kontakt fra første stund. Disse fyrene er jo sjeldent de som er seriøse meg tilbake. Disse relasjonene varer jo aldri. Hvorfor skjer dettte igjen og igjen? Noen som kjenner seg igjen? synes det er vanskelig å få for de snille fyrene når jeg ikke kjenner den fysiske dragningen mot de… Anonymkode: d664f...115 Du må nok finne en du liker seksuelt og ellers. Hva forbinder du de du liker seksuelt med, kan det være evne til beskyttelse, eller forsyning?
Grüner Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Høres ut som du har litt commitment issues og er redd for avvisning, derfor går du for «tøm og røm»-gutter du egentlig vet det ikke kan bli noe seriøst med i stedet for good guys. 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli De jeg blir tiltrukket av er åpenbart sjarmerende (noe som ofte er et dårlig tegn) og veldig selvsikre. Ikke forsiktige. De snille er ofte forsiktige, som burde være en bra ting, men som tydeligvis får min seksuelle lyst til å slukne. Kan være commitment issues, selv om jeg føler selv jeg ikke har det. Utelukker det ikke ts Anonymkode: d664f...115
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg bare ønsker ikke å være fysisk nær dem. Har ikke ønske om å kysse/ha sex. Jeg vik veldig gjerne det med enkelte. Da blir helt rake motsetningen. Det er bare veldig langt mellom dem. ts Anonymkode: d664f...115 Hvorfor gå på date med noen du ikke ønsker å være fysisk nær? Jeg forstår ikke helt. Anonymkode: 92819...466 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor gå på date med noen du ikke ønsker å være fysisk nær? Jeg forstår ikke helt. Anonymkode: 92819...466 Det er vel i håpet om at det skal snu. Tror det kan gjøre det med enkelte. Men at det tar tid. men så bare irriterer det meg at noen har jeg den tiltrekningen til instantly, men det er alltid feil typer ts Anonymkode: d664f...115
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli Det høres jo egentlig ikke ut som du er ute etter forhold, gitt ditt tiltrekningsmønster? Nå er jeg mann og bare ute etter noe seriøst, men jeg har aldri lyst til å være fysisk med noen jeg nettopp har møtt. Jeg liker jo allerede utseendet om jeg går på en date, men det er kun det å bli kjent som kan skape en fysisk tiltrekning utover å registrere at hun er pen. Det skjer ikke på fem minutter, akkurat. Anonymkode: bcd54...262 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det høres jo egentlig ikke ut som du er ute etter forhold, gitt ditt tiltrekningsmønster? Nå er jeg mann og bare ute etter noe seriøst, men jeg har aldri lyst til å være fysisk med noen jeg nettopp har møtt. Jeg liker jo allerede utseendet om jeg går på en date, men det er kun det å bli kjent som kan skape en fysisk tiltrekning utover å registrere at hun er pen. Det skjer ikke på fem minutter, akkurat. Anonymkode: bcd54...262 Er jo nettopp det jeg synes er rart selv. Jeg vil ha kjæreste og er ikke interessert i noe useriøst, men fysisk blir jeg bare tiltrukket de som ikke tar meg på alvor. Mulig noe for. For mindreverdighetskompleks eller behov for validering? Ikke vet jeg, men synes det er kjipt jeg ikke klarer å føle det fysiske mot snakke seriøst menn ts Anonymkode: d664f...115
AnonymBruker Skrevet 24. juli #13 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 1.32): Jeg bare ønsker ikke å være fysisk nær dem. Har ikke ønske om å kysse/ha sex. Jeg vik veldig gjerne det med enkelte. Da blir helt rake motsetningen. Det er bare veldig langt mellom dem. ts Anonymkode: d664f...115 Hvordan kan du da si at du er fysisk tiltrukket av dem? I så fall har du noen mentale sperrer - noe som sier at du ikke bør gå for dem. Og disse sperrene kan ofte være styrt av omgivelsene (venner, familie, osv), hva vil andre synes fremfor hva du synes. Eller kanskje du ikke er fysisk tiltrukket av dem likevel… For mange er det ofte enklere å kaste seg i noe man vet ikke blir noe seriøst - nettopp av den grunn at man egentlig ikke er klar for noe slikt Anonymkode: 4d778...03f
AnonymBruker Skrevet 24. juli #14 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 1.59): De jeg blir tiltrukket av er åpenbart sjarmerende (noe som ofte er et dårlig tegn) og veldig selvsikre. Ikke forsiktige. De snille er ofte forsiktige, som burde være en bra ting, men som tydeligvis får min seksuelle lyst til å slukne. Kan være commitment issues, selv om jeg føler selv jeg ikke har det. Utelukker det ikke ts Anonymkode: d664f...115 Tilknytningsskader! Det forårsaker relasjonsskader og slikt som du beskriver, blabnt annet. Anonymkode: a09dd...467
Gratis Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 23.7.2025 den 1.15): Blir så oppgitt over meg selv. Dater mange snille menn. De er gjerne både flotte, snille og vi har det gøy sammen. Jeg kan være fysisk tiltrukket av utseende deres, men fremdeles er jeg livredd de skal ta på meg. Innomellom møter jeg fyrer som jeg føler en enorm fysisk tiltrekning til, hvor jeg egentlig ønsker at fysisk kontakt fra første stund. Disse fyrene er jo sjeldent de som er seriøse meg tilbake. Disse relasjonene varer jo aldri. Hvorfor skjer dettte igjen og igjen? Noen som kjenner seg igjen? synes det er vanskelig å få for de snille fyrene når jeg ikke kjenner den fysiske dragningen mot de… Anonymkode: d664f...115 Fordi det er slik kvinner er konstruert. Det er evolusjonen som snakker til deg, det ligger i ditt dna, ditt arve materiell som kvinne. Tøffe, sterke og maskuline menn utstråler beskyttelse, overlevelse og gener som vil overleve over tid. Gode menn taper fordi de historisk sett dør ut. Vi lever jo i en annen tid nå, men 50 år med feminisme kan ikke viske ut hvor du kommer fra. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli dette er jo veldig, veldig vanlig. vi jenter blir tiltrukket av bad boys, mens de snille gutta havner i vennekategorien. det er vel noe instinktivt i det, naturen har laget oss slik at vi tenker at de store og sterke skal beskytte oss og barna våre, men ofte er det jo det motsatte som skjer, de store og tøffe er rundbrennere og forlater kone og barn. veldig generalisert, så klart, men det stemmer ofte. Anonymkode: 4bf4e...897 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå