AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Så jeg har fått meg nytt teppe i stua og min ene katt har begynt å vilt leke med teppet og katten ser helt gal ut når den gjør det. Min andre katt og meg bare ser på uten at den reagerer. Det er et teppe med mye detaljer i en del ulike duse farger, men med det forrige teppet mitt var det ikke sånn. Kan det være noe psykisk, traumer eller forvirret? 😥😿 Anonymkode: 9a35a...360
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Slutt å tilegne katter menneskelige egenskaper som det der! Anonymkode: ca06e...1a6 2 2
Tvist Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Katter kan ha traumer, min har det. Hun er selvsagt ikke klar over det, men jeg vet hvorfor hun reagerer som hun gjør. Men det du beskriver synes jeg høres ut som en leken katt med mye energi, som synes teppet er morsomt å leke med. Katter ser ikke så mange farger som vi gjør. 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Slutt å tilegne katter menneskelige egenskaper som det der! Anonymkode: ca06e...1a6 Du mener katter ikke kan ha psykiske skader eller traumer? Noe så naivt. Anonymkode: ae810...d07 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener katter ikke kan ha psykiske skader eller traumer? Noe så naivt. helt enig i dette utsagnet. Dyr er levende vesener som har omløp i skallen. Det kan bli like mange feilkoblinger i hjernen hos dem som hos oss Anonymkode: 740e1...761 2
Mezzosoprena Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så jeg har fått meg nytt teppe i stua og min ene katt har begynt å vilt leke med teppet og katten ser helt gal ut når den gjør det. Min andre katt og meg bare ser på uten at den reagerer. Det er et teppe med mye detaljer i en del ulike duse farger, men med det forrige teppet mitt var det ikke sånn. Kan det være noe psykisk, traumer eller forvirret? 😥😿 Anonymkode: 9a35a...360 Nei, dette er helt normal katteatferd - men den kan nok være litt forvirret over det nye teppet 🙂 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Slutt å tilegne katter menneskelige egenskaper som det der! Anonymkode: ca06e...1a6 Det er jeg enig i, men psykiske problemer, traumer og forvirring er ikke egenskaper 🤣 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå