Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

under hundrelappen, fet (til såre og sprukne hender) og lukter godt.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke under hundrelappen, men ellers fyller den alle kravene: Ahava håndkrem, kjøpes hos Vita og noen helsekostbutikker. Husker ikke prisen, men rundt 150? :klø:

Det er i hvertfall den beste jeg vet om.

Skrevet

Sørgelig nok er Spenol den beste håndkremen jeg vet om. Sørgelig, fordi den er så utrolig treig... Den er riktignok uparfymert, men til den prisen kan du jo kjøpe en liten flaske roseolje el.l. og tilsette selv for deilig duft!

Gjest gjest1
Skrevet

Skriver under på Ahava. Den fantastisk til tørre og såre hender. Ellers er det mange som er fornøyd med Lepo som du også får kjøpt i helsekostbutikker. Mener den koster 70-80 kr.

Gjest Hufsa
Skrevet

Vaseline intensive care

Hand & nail lotion

Rosa tube

Jeg bare elsker den :)

Skrevet
Vaseline intensive care

Hand & nail lotion

Rosa tube

Jeg bare elsker den

Enig i dette!

Hilsen Lille meg

Gjest Gjesta
Skrevet
Vaseline intensive care

Hand & nail lotion

Rosa tube

Jeg bare elsker den :)

Hvis hendene er tørre og sprekker, er denne som vann. Tørre hender trenger noe mer enn en lett lotion.

Gjest Tristessa
Skrevet

Cosmica har en som ikke er så verst, rundt 60 kroner. Eneste minus er at den lukter litt i meste laget?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Dr. Hausckha. Den lukter ikke så godt, men lukten går fort bort. Synes den gir godt med fukt til hendene, og den inneholder kun naturlige ingredienser. Fåes kjøpt i helsekostforetninger.

Gjest Gjesta
Skrevet

Dr. Hauschka er kjempegod, men dessverre ikke nok for vinterhender. Jeg synes lukta er nyydelig! :hjerte: Dessverre er den dyr i bruk, for tuben til ca 90 kroner inneholder kun 50 ml.

Lumene sin håndkrem som fås kjøpt på Vita, skal også være veldig god, men den har jeg bare prøvd i butikken. Tror den også er relativt rimelig.

Gjest Hufsa
Skrevet

Jeg pleier av og til på vinteren når hendene er veldig veldig tørre

smøre meg godt inn med håndkrem, ta på meg bomullsvanter

å sove med de på natten.

Da er iallefall mine hender deilige og myke..

:)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis hendene er tørre og sprekker, er denne som vann. Tørre hender trenger noe mer enn en lett lotion.

Spenol er super bra.

Tips fra pappan min ;)

SOm sverger til alt som er enkelt og greit, som og ofte er det beste :)

Gjest Ester
Skrevet

Glycinello er super! Bruker litt tid på å trekke inn, men så får du babyhud på hendene av den!

Gjest Aloha
Skrevet
Glycinello er super! Bruker litt tid på å trekke inn, men så får du babyhud på hendene av den!

Helt enig!!!!

Skrevet

Spenol er redningen hvis du rister den godt og ikke tar for mye. Har en diger flaske på nattbordet mitt... Hvis lommeboka er litt feitere enn vanlig er denne genial!

Gjest Ester
Skrevet
Spenol er redningen hvis du rister den godt og ikke tar for mye. Har en diger flaske på nattbordet mitt...

Jeg har skikkelig sandpapir på hendene noen ganger og da hjelper ikke spenol, nei!
Skrevet

Jeg bruker Almond Oil Daily Hand & Nail Cream fra BodyShop. Den koster 98kr for 100ml. Den er den beste jeg har vært borti, og den lukter utrolig godt! :)

Anbefales på det sterkeste. For på meg funker heller ikke Spenol.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker Almond Oil Daily Hand & Nail Cream fra BodyShop. Den koster 98kr for 100ml. Den er den beste jeg har vært borti, og den lukter utrolig godt! :)

Anbefales på det sterkeste. For på meg funker heller ikke Spenol.

Jeg synes ikke den er god og lukten gjør meg kvalm

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har skikkelig sandpapir på hendene noen ganger og da hjelper ikke spenol, nei!

Jeg har fått elefanthud på hendene, og Spenol hjelper absolutt meg.

Skrevet

Bruker Vichy sin håndkrem, koster 89 kr på apoteket. Lukter godt, men det gir seg. Ellers hadde de en "krem med kold-krem" på apoteket da jeg trengte noe for virkelig tørre hender for et år siden. Hvit tube med rød dekor og skrift, husker ikke merket. :( Men det står "with cold creme" på den, ikke så mange det gjør det på.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...