Gå til innhold

Var Jeffrey Epstein og Ghislaine Maxwell gift, eller har Dagbladet røyka sokkene sine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ingen informasjon som bekrefter dette, så nå lurer jeg på om Dagbladet ikke bare bruker kunstig intelligens som støttehjul, men rett og slett til å generere hele artikkelen fra start til slutt, for så å klistre på et journalistnavn. Ikke at jeg ser på Dagbladet som en spesielt seriøs avis, men ærlig talt... Eventuelt så er det bare jeg som er ekstremt dårlig til å søke opp informasjon.

https://www.dagbladet.no/kjendis/broren-han-ble-drept/83372468

image.png.fc8fac20e13762bf5b733c73b2cf1c90.png

Sitat

Det er viktig å presisere at all bruk av KI i Dagbladet er underlagt menneskelig kontroll og ettersyn. En journalist eller redaktør gjennomgår alltid arbeidet utført av KI for å sikre nøyaktighet, kvalitet og etisk integritet i vårt innhold.

Fra https://www.dagbladet.no/nyheter/informasjon-om-ki-i-dagbladet-artikler/81933359   

Anonymkode: 7dd41...b25

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De var både venner og kjærester, men de ble aldri gift.

Anonymkode: bb998...d78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De var både venner og kjærester, men de ble aldri gift.

Ja, det var jo det jeg trodde også. Merkelig at de klarer å ta så feil i en såpass kjent sak. Det er jo ikke akkurat som om fingeren bommet på en tast her. Det er en ren faktafeil.

-TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja, det var jo det jeg trodde også. Merkelig at de klarer å ta så feil i en såpass kjent sak. Det er jo ikke akkurat som om fingeren bommet på en tast her. Det er en ren faktafeil.

-TS

Jeg opplever at mange journalister har dårlige engelskkunnskaper. Gjentatte ganger har jeg sett at store saker fra engelskspråklige land blir oversatt på en måte som gjør innholdet upresist – og ofte direkte feil – i norske aviser.

I dette tilfellet har de nok tolket «relationship» som ekteskap, til tross for at det finnes mange andre former for relasjoner.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 21.53):

Jeg finner ingen informasjon som bekrefter dette, så nå lurer jeg på om Dagbladet ikke bare bruker kunstig intelligens som støttehjul, men rett og slett til å generere hele artikkelen fra start til slutt, for så å klistre på et journalistnavn. Ikke at jeg ser på Dagbladet som en spesielt seriøs avis, men ærlig talt... Eventuelt så er det bare jeg som er ekstremt dårlig til å søke opp informasjon.

Det bildet de poster, har vist seg å være falskt. De fant hytten med en helt annen bakgrunn. Kvistene i treet var det samme. 

Og, ikke tro ett sekund på msm skriver, alt må tas med neve salt.,

Nei de var ikke gift.  

Anonymkode: f0f0f...06a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 21.53):

Det bildet de poster, har vist seg å være falskt. De fant hytten med en helt annen bakgrunn. Kvistene i treet var det samme. 

Og, ikke tro ett sekund på msm skriver, alt må tas med neve salt.,

Nei de var ikke gift.  

Bildet vedlagt er Dronning Elisabeth, avbildet foran sin jakthytte. 

Epstein var god venn med den engelske kongefamilien🤣

IMG_2272.jpeg

Anonymkode: f0f0f...06a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...