Gå til innhold

Klarer ikke lese om savnede katter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må alltid skynde meg å skjule innlegg av den typen på fb- orker ikke tenke på katter som er borte hjemmefra og kanskje innestengt et sted. Sulten og tørst. Eller ikke finner veien hjem.

Men nå så jeg et innlegg på lokalsiden at en pus har stukket av fra feriehjemmet sitt rett i nærheten av her vi bor og kanskje prøver å finne veien til sitt faste hjem via borettslaget og skogen her. 
Får helt vondt og vurderer å gå gjennom skogen for å lete- selv om det er hundre ulike stier på kryss og tvers. 
Fader og- blir irritert på meg selv fordi jeg lar slike ting gå så innpå meg. Blir sliten. 
Krig og alt som skjer i verden har ikke samme innvirkning. 

Flere som har det sånn? 

Anonymkode: b661a...b27

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker bare på den forvirrede pusen som er ute i skogen alene 🥺

ts

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på krig også, men får vondt av husdyr som er borte.

Anonymkode: d1ade...955

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli heller irritert på uansvarlige dyreeieren som tar med de stakkars kattene til fritidsboliger 🙄

Anonymkode: f4069...480

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bli heller irritert på uansvarlige dyreeieren som tar med de stakkars kattene til fritidsboliger 🙄

Anonymkode: f4069...480

Dette var noen som passet den- og så har den nok klart å smette ut .

AnonymBruker
Skrevet

Katter klarer seg, men blir helt sjokkert over hvor mange som mister bikkjene sine, virker som folk driter langt i å sikre dem med enten bånd eller gjerder. 

Anonymkode: e19c2...e15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer og det er ikke en sunt. Få deg noe å gjøre på istedenfor å la slike ting gå inn på deg. Skriver ikke dette for å være kjip, men det er sykelig å la slike ting gå så innpå deg.

Anonymkode: bd621...c7b

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du overreagerer og det er ikke en sunt. Få deg noe å gjøre på istedenfor å la slike ting gå inn på deg. Skriver ikke dette for å være kjip, men det er sykelig å la slike ting gå så innpå deg.

Anonymkode: bd621...c7b

Du har helt rett,jeg kjenner også på ting til tider men må riste det av meg elles så blir man jo syk på sinnet.Ekstra vanskelig da jeg er en følsesperson på steroider.Slitsomt.

Anonymkode: 9717d...152

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenker bare på den forvirrede pusen som er ute i skogen alene 🥺

ts

Den er jo sikkert ute og jakter og koser seg maks. Det er et dyr, ikke en kosebamse som skal ligge til pynt i sofaen.

Anonymkode: ae5cc...b4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at katter som har eier som etterlyser den og leter etter den, er de kattene du bør bekymre deg minst for. Det er 50 000 hjemløse katter i Norge. Det er bekymringsfullt!! De kattene lider, og burde bekymre oss alle. At folk kan være så uansvarlig å la kattene formere seg, reise ifra kattene og bare "glemme den". Grusomme mennesker!

Anonymkode: a20dd...fb4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...