Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet (endret)

Tidvis morsom serie, men for det meste bare irriterende.

Og det mest morsomme må nå være at for det meste av tiden har Jim Belushi mer sminke på seg enn Courtney Thorne-Smith. :ler:

Noen andre?

Endret av Frigg
Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Den er vel en av ganske mange amerikanske situasjonskomedier med ektepar hvor mannen er mer eller mindre feit og kona er sylslank og stram.

DET irriterer meg! Mannen trenger ikke å tenke på fasongen i det hele tatt, mens kvinnen har å holde seg tynn og vedtatt lekker, ellers er hun visst ikke god nok.

For et kvinnesyn!

Gjest Frigg
Skrevet

Hmm, det hadde jeg ikke tenkt på en gang.

Nå gjør jeg det da. Og obsereverer at bare 2 brukere på KG ser iblant på Jim.

Jeg er fremdeles mest fasinert over mye brunkrem/sminke han pleier å ha på seg innimellom. Det er vanskelig å se bort. For det ser jo så komisk ut.

Skrevet

Det hender jeg ser på Jim, men jeg syns ikke det er spesielt irriterende, men du har rett angående brunkremen:)

Skrevet

Jeg ser også på det innimellom, men bare om det ikke er noe annet på TV. Synes ikke det er så veldig morsomt for å si det slik.

Gjest Gjesta
Skrevet

Grusom serie! Helt øverst på irritasjonslista sammen med Kongen av Queens.

Gjest Gjest
Skrevet

Jim står stort sett på, for det kommer rett etter Simpsons. Ikke spesielt morsomt, men jeg ser visst på det likevel...

Skrevet

Synes faktisk den er ganske underholdende, men irriterer meg over at mannen i denne serien, som i de fleste andre par-serier, er utrolig dum og at kvinner virkelig velger å gifte seg med slike.

Gjest King James
Skrevet

har sett noen episoder som er ganske bra..

Skrevet

Jeg syntes at According to Jim er veldig bra. Må ha den med meg hver dag så sant jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...