AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Vi er i slutten av 40 årene Vi møttes tilfeldig,jeg falt pladask og følte han gjorde det også. Men jeg får en følelse av at han nå bare har meg her, for han får sex, mat på bordet, selskap og omsorg. Ikke at han er glad i meg, elsker meg, men utnytter det faktum at jeg er forelsket i han, men han er egentlig ikke forelsket i meg. Han har aldri sagt at han er glad i meg. Hvorfor jeg får denne følelsen av å bare være til takke, er at han har en tendens til å se på andre damer, vurdere de. Han følger også nøye med hvem som er blitt singel osv. Hvordan skal jeg tolke dette ? Er han glad i meg eller bare bruker meg så lenge jeg gidder ? Jeg er ikke interessert i å bli gift eller noe, men jeg vil føle meg trygg i relasjonen og det gjør jeg ikke nå. Hvordan kan jeg si noe til han som ikke vil virke som mas, desperasjon eller klengete ? At jeg trenger en bekreftelse på at han er all in i dette forholdet? Anonymkode: e610c...fa2 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Stol på magefølelsen. Den tar sjelden feil. Det er flere fisk i sjøen. Dont settle. Anonymkode: 1d05c...e9f 5 1 3
Helene1982 Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Jeg synes det er trist at du er bekymret for at om du tar opp statusen på forholdet, kan han oppfatte det som mas eller klengete. Det er mulig han ikke er flink nok til å vise hvor mye han setter pris på deg kombinert at du er usikker på deg selv, eller at han utnytter deg. Om du ønsker svar, må du spørre, men gjør det på en måte som er konstruktiv. Si hva du ønsker fra forholdet, og spør om han ønsker det samme. Om han gjør det, fortell ham hva du trenger at han gjør mer av. Blir han defensiv har du svaret, og om han viser forståelse har du svaret. 1
Nymerïa Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): At jeg trenger en bekreftelse Men hvis magefølelsen din objektivt stemmer og han faktisk ikke er like investert i forholdet som deg, ønsker du egentlig å hale fram en bekreftelse? Hva er en bekreftelse verdt hvis sannheten er det du frykter? For hvis han er i forholdet av bekvemmelighetsgrunner så kan han sikkert komme med en bekreftelse til deg uansett, det koster han ikke noe. Jeg synes du ser på dette bakvendt når du søker bekreftelse. Du burde heller søke hans ærlige syn på saken. Og den enkleste måten å finne ut det på er å se nøye på oppførselen hans. Hvis du har problemer eller har det vanskelig, bryr han seg? Er han på din side? Stiller han opp hvis du trenger hjelp? Setter han deg først? Er ditt velbefinnende verdt noe i seg selv for han? Kjærligheten er det kjærligheten gjør. Og hvis den ikke er der så hjelper ikke all verdens bekreftelser. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Gå. Om han vil ha deg kjemper han for deg. Hvis ikke, slipper du å finne deg i dette og å føle deg som at du ikke er verdt mer. Jeg var lenge i et sånt forhold og skulle ønske jeg gikk tidligere slik at jeg kunne beholdt selvfølelsen og følelsen av egen verdi. Ikke jag, men tiltrekk deg det du vil ha og det du fortjener. Da må du starte med å prioritere deg selv Anonymkode: 56439...9d3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er i slutten av 40 årene Vi møttes tilfeldig,jeg falt pladask og følte han gjorde det også. Men jeg får en følelse av at han nå bare har meg her, for han får sex, mat på bordet, selskap og omsorg. Ikke at han er glad i meg, elsker meg, men utnytter det faktum at jeg er forelsket i han, men han er egentlig ikke forelsket i meg. Han har aldri sagt at han er glad i meg. Hvorfor jeg får denne følelsen av å bare være til takke, er at han har en tendens til å se på andre damer, vurdere de. Han følger også nøye med hvem som er blitt singel osv. Hvordan skal jeg tolke dette ? Er han glad i meg eller bare bruker meg så lenge jeg gidder ? Jeg er ikke interessert i å bli gift eller noe, men jeg vil føle meg trygg i relasjonen og det gjør jeg ikke nå. Hvordan kan jeg si noe til han som ikke vil virke som mas, desperasjon eller klengete ? At jeg trenger en bekreftelse på at han er all in i dette forholdet? Anonymkode: e610c...fa2 Handler viser mye mer enn ord. Mulig han ikke sier at han er glad i deg, men VISER han det? Gjør deg tjenster, kjøper søte små gaver, gjør/viser deg ting, fordi han tror du blir glad av det? Anonymkode: f5736...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå