KatteLatte Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Som overskriften sier er jeg på jakt etter pene, ensfargede t-skjorter i god kvalitet. De kan gjerne ha noe «ekstra» ved seg, som gjør at de ikke ser ut som en hvilken som helst T-skjorte fra Cubus, som f.eks. tykkere stoff, brede sømmer etc. De må kunne brukes på jobb (litt halvpent). Noen som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli https://villoid.no/products/vincentiw-karmen-t-shirt-whisper-white Anonymkode: 1f922...b07
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Jeg har noen gode fra samsø og Gestuiz. Mister ikke fasong i vask, og holder seg godt. Anonymkode: b4686...64a 1
Sonit Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli The Product Jeg liker veldig godt unisexvarianten, men de har flere. Noen er litt for korte for meg med lang overkropp og ca 177cm
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Cos, Arket, Uniqlo Anonymkode: 00182...4ee Støttes - spesielt de jeg har fra Uniqlo har vart i årevis. Kjøper fra Uniqlo U linjen som er designet av Lemaire. Anonymkode: 3f9ff...77b 1
Per Aspera Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli (endret) Jeg er super fornøyd med Selected femme sine. Tjukke og til veldig grei pris. Holder fasong. https://www.boozt.com/no/no/selected-femme/slfessential-ss-boxy-tee-noos_31552653/225453410 Endret 23. juli av Per Aspera
KatteLatte Skrevet 24. juli Forfatter #9 Skrevet 24. juli Takk for mange tips. Har bestilt flere av dem og gleder meg til å få dem i posten til uka 😊
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli KatteLatte skrev (På 22.7.2025 den 20.10): Som overskriften sier er jeg på jakt etter pene, ensfargede t-skjorter i god kvalitet. De kan gjerne ha noe «ekstra» ved seg, som gjør at de ikke ser ut som en hvilken som helst T-skjorte fra Cubus, som f.eks. tykkere stoff, brede sømmer etc. De må kunne brukes på jobb (litt halvpent). Noen som har noen tips? COS, Asket (nb Asket - ikke Arket) og Everlane. Disse vinner kåringer stadig vekk, og jeg bruker ingen andre merker lenger etter at jeg oppdaget dem. COS sin clean cut regular t-skjorte er en moderne klassiker. Anonymkode: 6c2df...6f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå