Gå til innhold

Tips til pene, ensfargede t-skjorter i god kvalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier er jeg på jakt etter pene, ensfargede t-skjorter i god kvalitet. De kan gjerne ha noe «ekstra» ved seg, som gjør at de ikke ser ut som en hvilken som helst T-skjorte fra Cubus, som f.eks. tykkere stoff, brede sømmer etc. De må kunne brukes på jobb (litt halvpent). Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cos, Arket, Uniqlo

Anonymkode: 00182...4ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen gode fra samsø og Gestuiz. Mister ikke fasong i vask, og holder seg godt. 

Anonymkode: b4686...64a

• Liker 1
Skrevet

The Product

Jeg liker veldig godt unisexvarianten,  men de har flere. Noen er litt for korte for meg med lang overkropp og ca 177cm

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Cos, Arket, Uniqlo

Anonymkode: 00182...4ee

Støttes - spesielt de jeg har fra Uniqlo har vart i årevis. Kjøper fra Uniqlo U linjen som er designet av Lemaire. 

Anonymkode: 3f9ff...77b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dagna serien fra Inwear.

Anonymkode: bcc26...82b

Skrevet

Takk for mange tips. Har bestilt flere av dem og gleder meg til å få dem i posten til uka 😊

AnonymBruker
Skrevet
KatteLatte skrev (På 22.7.2025 den 20.10):

Som overskriften sier er jeg på jakt etter pene, ensfargede t-skjorter i god kvalitet. De kan gjerne ha noe «ekstra» ved seg, som gjør at de ikke ser ut som en hvilken som helst T-skjorte fra Cubus, som f.eks. tykkere stoff, brede sømmer etc. De må kunne brukes på jobb (litt halvpent). Noen som har noen tips?

COS, Asket (nb Asket - ikke Arket) og Everlane. 

Disse vinner kåringer stadig vekk, og jeg bruker ingen andre merker lenger etter at jeg oppdaget dem.

COS sin clean cut regular t-skjorte er en moderne klassiker.

Anonymkode: 6c2df...6f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...