Chiubi Skrevet 1. august #41 Skrevet 1. august Cami9 skrev (På 25.7.2025 den 18.11): Tror dama hadde hatt godt av å hatt en «vanlig jobb» isteden for å fly rundt med en veske til 4,5 millioner kroner. Hun er vel knapt fyllt 20 år? Det er nok ikke så enkelt å skaffe seg og beholde en vanlig jobb som fotballfrue. Mannen spiller ofte i utlandet, de må bo i utlandet, og de vet aldri hvor lenge de blir boende i et land før han blir solgt til en annen klubb i et annet land med et annet språk. Det er mye reising på kamper rundt om, og det er forventet at fruen skal være med. Har man barn sammen, vil man leve sammen som familie. Hvis hun er bare 20 år, kan hun ikke ha rukket å skaffe seg utdanning engang. Å ha barn er også en jobb, ikke minst hvis man bor langt unna familie og sosialt nettverk. Nevn gjerne noen fotballfruer som har vanlig jobb samtidig med at mannen er proff fotballspiller? Victoria Beckham hadde egen karriere før hun møtte David Beckham, men det var hans karriere som ble prioritert. 6
Cami9 Skrevet 1. august #42 Skrevet 1. august Chiubi skrev (35 minutter siden): Det er nok ikke så enkelt å skaffe seg og beholde en vanlig jobb som fotballfrue. Mannen spiller ofte i utlandet, de må bo i utlandet, og de vet aldri hvor lenge de blir boende i et land før han blir solgt til en annen klubb i et annet land med et annet språk. Det er mye reising på kamper rundt om, og det er forventet at fruen skal være med. Har man barn sammen, vil man leve sammen som familie. Hvis hun er bare 20 år, kan hun ikke ha rukket å skaffe seg utdanning engang. Å ha barn er også en jobb, ikke minst hvis man bor langt unna familie og sosialt nettverk. Nevn gjerne noen fotballfruer som har vanlig jobb samtidig med at mannen er proff fotballspiller? Victoria Beckham hadde egen karriere før hun møtte David Beckham, men det var hans karriere som ble prioritert. Erling har signert en 10 års kontrakt med City og har allerede vært der i 3 år. På så lang tid er det jo fullt mulig å utdanne seg. Moren er jo der å hjelper til med ungen, samt nanny - så at det for henne er en jobb med å ha barn, så er det i hvert fall lettere for henne enn mange andre. Er jo en fordel å være litt selvstendig uansett? Om han skulle gått fra henne nå, hva har hun å falle tilbake på? 2
Fiskeburger Skrevet 1. august #43 Skrevet 1. august Bari skrev (20 timer siden): Dette er ikke vårt problem, det er hun som har kjøpt vesken. Keep calm and carry on. Men i alle dager. Det var bare en opplysning om hvor skinnet i vesken kommer fra… 😳 1 1
Ssb Skrevet 1. august #44 Skrevet 1. august Herlig med unge folk som får det til! og det er fullstendig lovlig og reise runst og kose seg glugg ihel med både fancye vesker og båter og badeferie og nannyer og mammaer, og alt mulig de bare rekker å komme på i akkurat nå, i den beste alderen der livet skal leves! Jeg unner dette paret alt godt, og håper virkelig de får det til. Penger har de nok av, unner de å bruke de og. Kjør på tenker jeg, jeg hadde nok gjort nøyaktig det samme. 2 1
velociraptor Skrevet 1. august #45 Skrevet 1. august Cami9 skrev (7 timer siden): Erling har signert en 10 års kontrakt med City og har allerede vært der i 3 år. På så lang tid er det jo fullt mulig å utdanne seg. Moren er jo der å hjelper til med ungen, samt nanny - så at det for henne er en jobb med å ha barn, så er det i hvert fall lettere for henne enn mange andre. Er jo en fordel å være litt selvstendig uansett? Om han skulle gått fra henne nå, hva har hun å falle tilbake på? Hun er 20 år. Hvis det blir slutt kan hun selge den veska for noen millioner, kjøpe seg en vanlig liten leilighet og begynne å studere. Studere kan hun begynne med om 20 år om så, hun har da ikke dårlig tid! Og for alt vi vet har mannen satt inn noe penger i fond for henne som en trygghet. Hva er en million eller 10 for ham? Hvorfor tenker du at en ungdom på 20 år trenger å ha noe å falle tilbake på? Jeg kjenner mange som har studert i voksen alder... 3
Cami9 Skrevet 1. august #46 Skrevet 1. august velociraptor skrev (4 timer siden): Hun er 20 år. Hvis det blir slutt kan hun selge den veska for noen millioner, kjøpe seg en vanlig liten leilighet og begynne å studere. Studere kan hun begynne med om 20 år om så, hun har da ikke dårlig tid! Og for alt vi vet har mannen satt inn noe penger i fond for henne som en trygghet. Hva er en million eller 10 for ham? Hvorfor tenker du at en ungdom på 20 år trenger å ha noe å falle tilbake på? Jeg kjenner mange som har studert i voksen alder... studert i voksen alder jeg også, men har samtidig jobbet siden jeg var ungdom. Man blir selvstendig av sånt, også er det fint å kunne være med å bidra, ha litt eierskap og ikke minst noe å fylle tiden med. Man skal tenke på seg selv og sine drømmer selv om man er sammen med en fotballspiller. Se Maja Lindelöf f.eks, hun jobber masse, selv om hun ikke trenger, 3 barn har dem også - og de klarer fint å ta vare på dem selv. 1
Ssb Skrevet 1. august #47 Skrevet 1. august Cami9 skrev (26 minutter siden): studert i voksen alder jeg også, men har samtidig jobbet siden jeg var ungdom. Man blir selvstendig av sånt, også er det fint å kunne være med å bidra, ha litt eierskap og ikke minst noe å fylle tiden med. Man skal tenke på seg selv og sine drømmer selv om man er sammen med en fotballspiller. Se Maja Lindelöf f.eks, hun jobber masse, selv om hun ikke trenger, 3 barn har dem også - og de klarer fint å ta vare på dem selv. Kanskje dama lever i drømmen sin akkurat nå? Og hva vet du hva ho fyller dagene sine med? Jeg tror faktisk ho gjør adskillig mer en å sprade rundt med veska si. Og erfaringene og opplevelsene ho får nå, er veldig få 20 åringer unt, livet kan faktisk leves uten å måtte leve det helt A4 som vi andre må, og kan også leves uten å sette alle opp mot hverandre. Dette er unge folk med livet fremfor seg.
Cami9 Skrevet 1. august #48 Skrevet 1. august Ssb skrev (31 minutter siden): Kanskje dama lever i drømmen sin akkurat nå? Og hva vet du hva ho fyller dagene sine med? Jeg tror faktisk ho gjør adskillig mer en å sprade rundt med veska si. Og erfaringene og opplevelsene ho får nå, er veldig få 20 åringer unt, livet kan faktisk leves uten å måtte leve det helt A4 som vi andre må, og kan også leves uten å sette alle opp mot hverandre. Dette er unge folk med livet fremfor seg. Ser jo relativt mye gjennom snapchat og IG av hva dagene bringer. Nå har de jo hatt en velfortjent ferie da, og er det noen jeg unner en skikkelig sommerferie så er det fotballspillerne, for de har mindre ferie enn de fleste og et hardkjør uten like ellers. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå