Gå til innhold

Isabel Haugseng Johansen - kjæresten til Erling Braut Haaland

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bari skrev (På 28.7.2025 den 16.05):

Jeg hadde heller ikke giddet å jobbe om vi hadde tjent 100 millioner i året, eller for eksempel vunnet Eurojackopten. Noen form for aktivitet ja, 8-4, absolutt ikke. Motivasjonen til å stå opp kl 06 og tjene 700.000 kr i året hadde forsvunnet 😅

Men mishandling av dyr, hva synes du om det? 😊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tiara07 skrev (12 minutter siden):

Jeg regner med at du er veganer selv? Man må kunne bruke skinn fra dyr som er slaktet på humant vis uten at andre skal henge seg opp i det. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (28 minutter siden):

Jeg regner med at du er veganer selv? Man må kunne bruke skinn fra dyr som er slaktet på humant vis uten at andre skal henge seg opp i det. 

Nei, jeg er ingen veganer…. Må jeg være det for å ikke like at dyr blir misbrukt for at andre skal flashe luksus?? Og hvordan vet du at dyrene blir behandlet humant? Mange dyr gjør ikke det! 

Endret av Tiara07
  • Liker 5
Skrevet

Jeg håper de brukte krokodillen til noe mer enn skinnet i så fall. Noe annet synes jeg er forkastelig.

PS: Ikke veganer, men glad i dyr.

• Liker 3
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Nei, jeg er ingen veganer…. Må jeg være det for å ikke like at dyr blir misbrukt for at andre skal flashe luksus?? Og hvordan vet du at dyrene blir behandlet humant? Mange dyr gjør ikke det! 

Så du spiser dyr og bruker skinnklær? Det er bare krokodillene ditt hjerte blør for?

Jeg vet ikke mer om hvordan krokodiller blir drept enn oksen jeg hadde til middag. 

• Liker 4
Skrevet
Cami9 skrev (På 26.7.2025 den 1.13):

Det er er dumt å cruise igjennom livet uten å engang ha hatt en jobb/utdannelse?

Hvordan i all verden skulle hun kunne ha en vanlig jobb/karrere? Hele livet deres kretser jo rundt hans liv og hans karriere. Når han har fri må jo hun ha fri, han er avhengig av at hun er fleksibel. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Tiara07 skrev (5 timer siden):

Er ikke mishandling å jakte dyr. Alligatorer kan for eksempel skytes i USA  'With the appropriate licenses and tags, the American alligator can legally be hunted in the Southeastern United States. The states of Florida, Georgia, Alabama, Arkansas, Mississippi, Louisiana, North Carolina, South Carolina, and Texas all distribute alligator hunting licenses.

Krokodiller kan jaktes legalt i Afrika.

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av Wiews
Slettet
Skrevet
Bari skrev (12 timer siden):

Er ikke mishandling å jakte dyr. Alligatorer kan for eksempel skytes i USA  'With the appropriate licenses and tags, the American alligator can legally be hunted in the Southeastern United States. The states of Florida, Georgia, Alabama, Arkansas, Mississippi, Louisiana, North Carolina, South Carolina, and Texas all distribute alligator hunting licenses.

Disse unge krokodillene, bor på en krokodillefarm fra de blir født. De bor på farmen i 3 år, før de blir slaktet. Det går ihvertfall 3 unge krokodiller pr veske. Om vesken er større, må de slakte flere. Den videon jeg så om slakten av de, var helt grusom. Det tas ikke hensyn til dyret, kun at skinnet skal se best mulig ut. Det ble filmet i skjul, så de som slaktet krokodillene, visste ikke at de ble filment. Jeg håper at det har blitt en bedring på forholdene, de siste årene, men så lenge de nekter å slippe noe inn for å se hvordan, krokodillene blir slaktet, er det vanskelig å si. For å si det sånn, så blir ikke disse krokodillene skutt. 

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Mulig hun har kanaler som jeg ikke vet om (?), men veldig positiv til at hun ikke eksponerer barnet som jeg har sett. 

• Liker 3
Skrevet
Bari skrev (16 timer siden):

…men for å kunne drive handel med eksotiske dyr, slik krokodille/alligator er, så må skinnet komme fra dyr som er drettet på godkjent farm. 

Skrevet
mcdreamsy skrev (9 timer siden):

Mulig hun har kanaler som jeg ikke vet om (?), men veldig positiv til at hun ikke eksponerer barnet som jeg har sett. 

Enig!! Litt mer vett enn enkelte influensere her til lands🤌🏻

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sølvpilen skrev (9 timer siden):

Disse unge krokodillene, bor på en krokodillefarm fra de blir født. De bor på farmen i 3 år, før de blir slaktet. Det går ihvertfall 3 unge krokodiller pr veske. Om vesken er større, må de slakte flere. Den videon jeg så om slakten av de, var helt grusom. Det tas ikke hensyn til dyret, kun at skinnet skal se best mulig ut. Det ble filmet i skjul, så de som slaktet krokodillene, visste ikke at de ble filment. Jeg håper at det har blitt en bedring på forholdene, de siste årene, men så lenge de nekter å slippe noe inn for å se hvordan, krokodillene blir slaktet, er det vanskelig å si. For å si det sånn, så blir ikke disse krokodillene skutt. 

Det høres jo eksakt ut som forholdene under produksjon av svinekjøtt i Norge, om man har sett Brennpunkt-dokumentaren. Det er flott med engasjement for dyrevelferd, men vet ikke om veska til dama til Haaland er stedet å begynne om man ønsker å gjøre en forskjell. 

• Liker 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (På 29.7.2025 den 19.24):

Hva får deg til å tro at disse krokodillene er slaktet på humant vis? Og hvorfor skulle man være veganer (og dermed f.eks. ikke kunne spise egg fra egne høner eller honning) selv om man er å drepe dyr kun for skinnet?

Hallepalle2 skrev (På 29.7.2025 den 21.44):

Så du spiser dyr og bruker skinnklær? Det er bare krokodillene ditt hjerte blør for?

Jeg vet ikke mer om hvordan krokodiller blir drept enn oksen jeg hadde til middag. 

Hvis du ikke vet burde du kanskje undersøke det før du uttaler deg?

For mange av oss er det enorm forskjell på slakt av dyr der hele dyret blir brukt, og slakt av dyr der kun skinnet blir brukt. Derfor synes for eksempel mange det er ok med saueskinn men ikke med pels.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Fiskeburger skrev (23 timer siden):

…men for å kunne drive handel med eksotiske dyr, slik krokodille/alligator er, så må skinnet komme fra dyr som er drettet på godkjent farm. 

Dette er ikke vårt problem, det er hun som har kjøpt vesken.

Keep calm and carry on.

• Liker 1
Skrevet
Bari skrev (50 minutter siden):

Keep calm and carry on.

Erling mener du vel🤣 Isabel selv har ikke råd til å bruke 4,5 mill på veske

• Nyttig 2
Skrevet
Bari skrev (8 timer siden):

Keep calm and carry on.

Bortsett fra at hun nok har fått den, så er jeg så enig. Hadde det vært Temu, hadde det også vært galt. 

Skrevet
Bari skrev (På 28.7.2025 den 16.05):

Jeg hadde heller ikke giddet å jobbe om vi hadde tjent 100 millioner i året, eller for eksempel vunnet Eurojackopten. Noen form for aktivitet ja, 8-4, absolutt ikke. Motivasjonen til å stå opp kl 06 og tjene 700.000 kr i året hadde forsvunnet 😅

Jeg hadde benyttet anledningen til å være lenge hjemme med barn, men også siktet meg inn på en god utdannelse på deltid. 

• Liker 2
Skrevet

Får håpe at hun er smart nok til å skaffe seg utdanning og tjene egne penger, for “vi” tjener ikke 100 mill i året - det gjør han. Se bare på LAR, hun levde det gode fotballfruelivet og fikk dyre vesker i gave ganske ofte……og så tok luksusen slutt, og hun endte opp som alenemor i en liten leilighet. 

• Liker 3
Skrevet
anno19 skrev (36 minutter siden):

Får håpe at hun er smart nok til å skaffe seg utdanning og tjene egne penger, for “vi” tjener ikke 100 mill i året - det gjør han. Se bare på LAR, hun levde det gode fotballfruelivet og fikk dyre vesker i gave ganske ofte……og så tok luksusen slutt, og hun endte opp som alenemor i en liten leilighet. 

Alenemor i en ikke liten leilighet i Bærum. Men, så fant hun seg en sugar daddy, så da ordnet det seg likevel.

Ordner seg alltid for snille jenter 🤪

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...