Justlooking Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli (endret) Er hun en influencer nå? Siden hun legger ut en del? Ellers kan jeg bare slette 😅 Endret 22. juli av Justlooking Tok med begge navn og mer info 😊
Justlooking Skrevet 22. juli Forfatter #2 Skrevet 22. juli (endret) Hun har vel en del følgere forskjellige steder? Min mote viste til Instagram med over 100.000 følgere hvor hun legger ut diverse. Kanskje hun vil tjene egne penger selv om kjæresten er milliardær? Endret 22. juli av Justlooking Tillegg
Cami9 Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Justlooking skrev (På 22.7.2025 den 20.59): Hun har vel en del følgere forskjellige steder? Min mote viste til Instagram med over 100.000 følgere hvor hun legger ut diverse. Kanskje hun vil tjene egne penger selv om kjæresten er milliardær? Tror dama hadde hatt godt av å hatt en «vanlig jobb» isteden for å fly rundt med en veske til 4,5 millioner kroner. Hun er vel knapt fyllt 20 år? 11 16
Surikatt Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Cami9 skrev (4 timer siden): Tror dama hadde hatt godt av å hatt en «vanlig jobb» isteden for å fly rundt med en veske til 4,5 millioner kroner. Hun er vel knapt fyllt 20 år? Det er jo ingen vits i å ha en vanlig jobb med en gjennomsnittlig årslønn når han tjener millioner i uka. Det er derfor alle fotballfruer er hjemme med barna og jobber som modeller og influencere. 11 2
Margit777 Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Cami9 skrev (4 timer siden): Tror dama hadde hatt godt av å hatt en «vanlig jobb» isteden for å fly rundt med en veske til 4,5 millioner kroner. Hun er vel knapt fyllt 20 år? Ung goldigger. 3 3
Momma Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli (endret) Margit777 skrev (3 minutter siden): Ung goldigger. Nå synes jeg du er unødvendig hard, de har vært kjærester siden før han ble såpass bemidlet, har de ikke? Men harry og ødeleggende for framtidig stil at man flakser rundt med slike vesker. Endret 25. juli av Momma 18 2 4
Satansopp Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Margit777 skrev (7 minutter siden): Ung goldigger. Nja. De er vel barndomsvenner? 5
Orly Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Margit777 skrev (1 time siden): Ung goldigger. Det er hun da virkelig ikke 5 2
Justlooking Skrevet 25. juli Forfatter #9 Skrevet 25. juli Satansopp skrev (2 timer siden): Nja. De er vel barndomsvenner? Ja, de var bekjente fra barndommen/ungdomsårene fordi begge sparket fotball? Vet ikke når de ble kjærester? Men nå har de barn sammen så hun får mye av han selvsagt, som hun også fikk før de fikk barn. Nå blir de hauset opp som det nye bechamparet og de er begge ambassadører for et dyrt klesmerke. Hun kommer til å klare seg helt fint som modell eller ambassadør sammen med ham. Eller etter hvert alene. Som de fleste fotballfruer på det nivået gjør. 7
Cami9 Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Surikatt skrev (2 timer siden): Det er jo ingen vits i å ha en vanlig jobb med en gjennomsnittlig årslønn når han tjener millioner i uka. Det er derfor alle fotballfruer er hjemme med barna og jobber som modeller og influencere. Det er er dumt å cruise igjennom livet uten å engang ha hatt en jobb/utdannelse? 11 5
Justlooking Skrevet 25. juli Forfatter #11 Skrevet 25. juli (endret) Kom til å tenke på slolevenninnen til John Arne Riise. Han var alltid interessert i henne men hun så ikke hans vei før han fikk en god fotballjobb i Monaco som 17 åring og tjente stort. Da ble Guri Havnevik endelig sammen med Riise. De fikk barn og giftet seg men ekteskapet varte ett år. Man vet aldri, kan godt hende dette forholdet varer evig 😊 Endret 25. juli av Justlooking Tillegg 9
Eric_B Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli De har vært sammen siden de var fjortiser så det kan jo gå begge veier. Mener å sett at hun går skole i Manchester så gjengen her kan vel være litt forsiktig med å dra sjalusikortet. 18
Justlooking Skrevet 25. juli Forfatter #13 Skrevet 25. juli (endret) Eric_B skrev (10 minutter siden): De har vært sammen siden de var fjortiser så det kan jo gå begge veier. Mener å sett at hun går skole i Manchester så gjengen her kan vel være litt forsiktig med å dra sjalusikortet. Tror ingen her er sjalu på at hun har en veske til mange millioner laget av krokodillebabyer? Men håper det går bra med disse to selv om de var veldig unge. De er jo ett flott par! Fint om hun går på skole også og kanskje får litt andre input 😊 Endret 25. juli av Justlooking Tilkegg 8 1
Tiara07 Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli (endret) Harry og flaut! Og blir kvalm mtp dyr som lider for dumhet! Endret 26. juli av Tiara07 3 10
Purple Diamond Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli Eneste jeg reagerer på er veska; når ble det innafor med krokodilleskinn? Harry og ekkelt 😵💫 11 6
Bari Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Jeg hadde heller ikke giddet å jobbe om vi hadde tjent 100 millioner i året, eller for eksempel vunnet Eurojackopten. Noen form for aktivitet ja, 8-4, absolutt ikke. Motivasjonen til å stå opp kl 06 og tjene 700.000 kr i året hadde forsvunnet 😅 24 1
Purple Diamond Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli Bari skrev (1 minutt siden): Jeg hadde heller ikke giddet å jobbe om vi hadde tjent 100 millioner i året, eller for eksempel vunnet Eurojackopten. Noen form for aktivitet ja, 8-4, absolutt ikke. Motivasjonen til å stå opp kl 06 og tjene 700.000 kr i året hadde forsvunnet 😅 Enig! 😅 4 1
Bari Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli Cami9 skrev (På 26.7.2025 den 0.13): Det er er dumt å cruise igjennom livet uten å engang ha hatt en jobb/utdannelse? Hvorfor? Hun gjør som hun vil, ikke noe du eller jeg skal legge oss borti. Vedrørende utdannelse så kan hun evt ta den senere, hun er bare 20 år og har livet foran seg. 8
Tiara07 Skrevet 29. juli #20 Skrevet 29. juli parmanoia skrev (På 26.7.2025 den 11.50): Det var da også noe å henge seg opp i. Forstår ikke helt hva du mener, men synes du det er greit med mishandling av dyr for å vis hvor mange penger du har? 3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå