Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når har dere fri? Går dere tidligere fra jobb hver dag, eller har dere fri en dag i uka? Hva fungerer godt ved ordningen dere har valgt, og hva fungerer ikke så godt? Synes dere hverdagskabalen går lettere opp når dere jobber redusert? Hvor mange barn har dere, og hvor gamle er de? Dere som har én dag fri, hva gjør dere den dagen?

Her i huset har både jeg og mannen et ønske om å jobbe 80% på sikt, og hører veldig gjerne fra dere som har en sånn ordning for begge foreldrene. Vi vet selvsagt at det går utover det økonomiske både nå og i fremtiden, men har kommet fram til at familieliv og fleksibilitet er viktigst for oss, så lenge vi har til smør på skiva (og alt barna trenger).

Anonymkode: 9c4ee...283

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når har dere fri? Går dere tidligere fra jobb hver dag, eller har dere fri en dag i uka? Hva fungerer godt ved ordningen dere har valgt, og hva fungerer ikke så godt? Synes dere hverdagskabalen går lettere opp når dere jobber redusert? Hvor mange barn har dere, og hvor gamle er de? Dere som har én dag fri, hva gjør dere den dagen?

Her i huset har både jeg og mannen et ønske om å jobbe 80% på sikt, og hører veldig gjerne fra dere som har en sånn ordning for begge foreldrene. Vi vet selvsagt at det går utover det økonomiske både nå og i fremtiden, men har kommet fram til at familieliv og fleksibilitet er viktigst for oss, så lenge vi har til smør på skiva (og alt barna trenger).

Anonymkode: 9c4ee...283

Hadde tatt en fridag i uken. Man får gjort mye mer på en fridag, enn en time her og en time der. 

fridagen kan brukes til å preppe mat for resten av uken, komme ajour med klesvask, tannlege/lege/kiropraktor/behandling. 

Anonymkode: c0a9f...d03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hele fridager fungerer best. 2 barn. 

Anonymkode: f5ec8...bf5

Skrevet

Har tre småbarn og for oss funker det best at jeg jobber 6-timersdager fordelt over 5 dager i uka🥰 da slipper vi hverdagsstresset og det var det som var ønsket fra vår side, kan spise frokost hjemme og fortsatt hente relativt tidlig. Får ikke gjort så mye husarbeid akkurat, det gjør man jo om man har en fridag i uka men barna legger seg jo tidlig enda så vi tar heller en runde etter leggetid

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...