joesupermodel Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli (endret) Hei! Jeg skriver med et litt småpinlig spørsmål: En venninne og jeg skal på Øyafestivalen, og vi er mildt sagt på studentbudsjett. Derfor lurte jeg på om det finnes noe sted i Oslo hvor det er lov å telte noen netter i forbindelse med festivalen? På forhånd tusen takk for all mulig hjelp! Endret 22. juli av joesupermodel
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Ikke i sentrum akkurat, men dere kan jo hive opp et telt på Sognsvann. Anonymkode: e9095...7a0
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Øya er ikke en "sånn" festival. Dere kan telte i marka, men det blir jo ikke helt det samme. Anonymkode: c4f4c...d45
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Campingplass? Anonymkode: e0d3d...49f Er et stykke til Bogstad camping (spesielt siden T-banen er stengt mellom Borgen og National. Er kanskje campingplass på Ekebarg/Lambertseter? Anonymkode: c4f4c...d45
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er et stykke til Bogstad camping (spesielt siden T-banen er stengt mellom Borgen og National. Er kanskje campingplass på Ekebarg/Lambertseter? Anonymkode: c4f4c...d45 Var Ekeberg som jeg tenkte på. Anonymkode: e0d3d...49f
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var Ekeberg som jeg tenkte på. Anonymkode: e0d3d...49f Topcamp på Ekeberg leier ut teltplasser Anonymkode: f887f...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå