AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Min mann på 44 har kjøpt seg en militærfarget kortbukse (sånn camo-mønster). Han føler seg visst barsk og tøff når han går med den, men jeg må innrømme at jeg selv synes det ser veldig harry ut og er skikkelig turn-off. Jeg får assosiasjoner til Trump-supportere og wannabe forsvarsfolk når jeg ser menn i den stilen. Er det bare jeg som er sær her, eller hva tenker dere andre om menn 40 pluss i camo-klær? Er det helt innafor, eller er det mer et nei takk? Anonymkode: c64f7...d3b 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Heller camo enn neon farger. Jeg hadde virkelig ikke tenkt ett halvt sekund over det engang. Anonymkode: 33409...d98 8
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Helt normalt det vel? Synes ikke det er harry. Det har jo virkelig ingenting med politikk å gjøre. Anonymkode: 73f90...92b 4 1
Perine Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli De har vel ingen aldersgrense! Men det avhenger jo av anledningen. Det er jo fritidstøy. 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Jeg klarer ikke med min beste, eller verste, vilje forstå hvorfor noen skulle ha noen meninger omkring dette? Anonymkode: 3e997...a31 8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Hvorfor lar du han handle klær selv egentlig? 🤣 Anonymkode: 748c3...fdb 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli Tja, jeg bruker samme av og til og vil jo tro at jeg ikke vitner om en slik en... Anonymkode: 3783b...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli haha....jeg synes det er sjarmerende at han er glad og føler seg tøff i shortsen sin. Det er harry å tenke så mye på hva som er harry. Anonymkode: adb5b...0e6 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli Blodharry uavhengig av alder Anonymkode: 5b177...061 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli Har han ølmage i tillegg? Anonymkode: 1b44f...723 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli Skjønner liksom ikke helt grei med camo bare på leggene. Det funker jo ikke med mindre man har det over det hele. Anonymkode: 9aaef...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli Kommer helt an på tilbehøret. Om han har singlet over, og i tillegg truckercaps, så er det harry. forresten; er det en sånn shorts med masse lommer? Det er litt harry, ja… Anonymkode: 5794f...320
Stor pike Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli Kamofarge eller mønster på sivile er bare så dårlig og stygt. Det verste er når folk kler ungene sine i det. Mange synes sikkert at det er tøft. Det er det ikke. 3
Snok1 Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Min mann på 44 har kjøpt seg en militærfarget kortbukse (sånn camo-mønster). Han føler seg visst barsk og tøff når han går med den, men jeg må innrømme at jeg selv synes det ser veldig harry ut og er skikkelig turn-off. Ensfarget oliven er bra. Camo er feil i alle fargekombinasjoner . Du har rett. 4 3
Akhenaton Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner liksom ikke helt grei med camo bare på leggene. Det funker jo ikke med mindre man har det over det hele. Anonymkode: 9aaef...a3f Jeg går med camo fra topp til tå hver dag. De har jeg gjort siden jeg fikk vite at grunnen til at Titanic sank var den planlagte opprettelsen av Federal Reserve. Noen av oss må ta kampen mot sionist-reptilians som styrer verden, vet du. Kan ikke la Trump stå aleine. Har begynt å samle på kniver og alt. selv om jeg mista to av dem da mamma rydda rommet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli Altså, for meg høres du sær ut, men folk har jo så forskjellige 'icks', jeg har sikkert noen rare selv. For meg er det helt innafor, tenker ingenting om det. Noen ser bra ut i shorts, andre ikke. Alder er ingen hindring for camofargede klær. Så flott at en shorts kan få han til å føle seg mer barsk og selvsikker. Tenker det er assosiasjonene dine som er smale. Anonymkode: 9752f...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli Her er jeg på ditt lag TS! Anonymkode: 6b0fd...39e 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli Jeg tenker ikke noe over det. Det er en shorts, ikke noe annet. Anonymkode: e3910...72c 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli Hva synes dere om kvinner som skriver innlegg om menn i militærfarget shorts? Anonymkode: b0f5b...afc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå