AnonymBruker Skrevet 22. juli #21 Skrevet 22. juli Ja, det kunne ha skjedd. De var noen raringer begge to. Samtidig ville nok begge ha tatt andre livsvalg i denne mer liberale tida. Hadde unnet min mor det. Anonymkode: e63ea...54b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #22 Skrevet 23. juli Har du hørt om I.N? Hvis ikke tenker jeg du er rar... Hvordan kjennes det for deg? Anonymkode: 85e14...9e5
AnonymBruker Skrevet 23. juli #23 Skrevet 23. juli Mulig. De giftet seg og fikk barn utelukkende ut fra andres forventning. Svaret på spørsmålet kan ligge hos min bror. Han har barn ( som fortsatt forventes av par) men ikke gift ( som ikke er så tabu lenger når man har barn) og tenker at det er denne situasjonen de hadde vært i. Min mor er mer dominant enn min far og denne skjevheten tror jeg er større nå etter "likestillingen" og dermed tror jeg at de hadde fått 2 barn raskere etter de møttes, og derfor svidd av forholdet etter kort tid siden presset i hverdagen hadde blitt større. De hadde møtt hverandre men med store forskjeller ut i fra motiver for å bli sammen og det som følger hadde vært styrt av forventningene som er i 2025 aka 1984. Anonymkode: 34508...e5d
AnonymBruker Skrevet 23. juli #24 Skrevet 23. juli De er vokst opp i samme bygd med 400 innbyggere, så ja det tror jeg 😅 Anonymkode: fcf6c...487
AnonymBruker Skrevet 23. juli #25 Skrevet 23. juli Tror ikke det. Pappa var nyskilt og trengte barnepike til 4 barn(1970) og min mor var ung og ble barnepike, så etter 3 år giftet de seg og fikk 4 unger sammen. Tviler i dag at ei på 16 hadde flyttet inn til nyskilt mann med 4 unger Anonymkode: 38b8b...2de 1
Flintis Skrevet 23. juli #26 Skrevet 23. juli De møttes på bygdefest, og det er det fortsatt, men ikke like mange og organisert på andre måter.
AnonymBruker Skrevet 23. juli #27 Skrevet 23. juli Ja, de fant hverandre gjennom jobben. Jobber fortsatt på samme sted selv om har hvert skilt i 37 år. Anonymkode: 05e9f...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå