AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Jeg har allerede en jobb jeg trives helt greit i med ok+ lønn, og jeg kunne fint jobbet her en del år til. Likevel kommer jeg innimellom over andre stillinger som kunne vært mer interessante, og som jeg er godt kvalifisert for. Hverdagen min er hektisk og jeg vet at de som behandler jobbsøknader ofte har en stor bunke å gå gjennom, så derfor lurer jeg på om det er greit å spørre om lønnsnivået for å spare begge parter for tid? Det er jo ikke aktuelt for meg å bytte jobb hvis lønna er lavere enn den jeg har nå. Jeg har også fått et inntrykk av at mange snakker mer åpent om lønn enn før, og at det ikke er like tabubelagt som tidligere. Hva tenker dere? Anonymkode: aa861...0c3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli De fleste arbeidsgivere avklarer forventet lønnsnivå allerede på førstegangsintervjuet, så jeg ville bare søkt og så avklart det der. Vi spør om ca. forventet lønnsnivå og så kalibrerer vi det mot lønnsspennet vi hadde sett for oss. Anonymkode: 13758...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå