AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli hvilke håndmaske er best? jeg er veldig tørr og sår etter mye hond vask og det hjelper ingen ting med hondkrem så da tenkte jeg skulle prøve en håndmaske Anonymkode: 70c9c...dd8
Capazitet Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Dei einaste eg veit om som har håndmaske er Rituals, Jing heiter den. Den er god og luktar lavendel. Eg brukte den som håndkrem før natta. Veit ikkje om den er i salg lengre
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Capazitet skrev (59 minutter siden): Dei einaste eg veit om som har håndmaske er Rituals, Jing heiter den. Den er god og luktar lavendel. Eg brukte den som håndkrem før natta. Veit ikkje om den er i salg lengre det er mange andre som har det normal, apoteket, vita Anonymkode: 70c9c...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli ingen som vet hvilken som er best? Anonymkode: 70c9c...dd8
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Det beste er å kjøpe hvite hansker på apoteket og ta feit krem på. Men om du vil ha noe som du kan ta med på reise, jobb ol, så er alt fra Normal både greit og billig. Anonymkode: e31a8...ee5
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Har du prøvd noe med karbamid? Det er det som fungerer best for meg når jeg får så tørre hender. Jeg har f.eks. kjøpt denne fra Normal. Anonymkode: 2e2fd...4e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå