Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

mnd eller år? 

Anonymkode: 573e1...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med mine tidligere ekser som jeg ikke hadde barn med, et par dager. Min eksmann som jeg har barn med - 3 år. Mest pga barna jeg ikke får se hver dag. 

Endret av Odine
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Til han døde.

Anonymkode: c9ef9...5e6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

3 år…

Anonymkode: 5435d...8d1

AnonymBruker
Skrevet

Cirka 1 år.

Anonymkode: 7d66f...bc2

AnonymBruker
Skrevet

Er på 16. året nå, men det har vel gått over i depresjon for ganske lenge siden. 

Anonymkode: fba34...b44

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

3 år

Anonymkode: 964a1...3df

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Korte forhold har gitt kortere sorger.

Men han siste nå, som jeg trodde var mannen i mitt liv... ca tre år. Vi hadde kontakt etter det ble slutt da, var "venner", var litt av og på vil kanskje noen si.. jeg ville jo mer, men han ville ikke, men ville ha meg i livet sitt, ikke sant.. så det hjelper jo ikke på å forkorte tiden det tar å komme over noen.

Siste halve året av de tre årene, hadde jeg null kontakt med han mer (da var jeg også nådd punktet hvor jeg klarte det), og da kom jeg helt over sorgen. 

Tenker på han fremdeles da, noe savn dukker opp her, noe sinne der.. det tror jeg sikkert det kommer til å gjøre en stund til, kanskje resten av livet. Det skulle ikke ha endt.

Anonymkode: 0f8dc...5a5

AnonymBruker
Skrevet

Mange år med han jeg har barn med. Andre kjærester kanskje noen uker. 

Anonymkode: 65ea5...011

AnonymBruker
Skrevet

Like lenge som jeg tillot det. 

Anonymkode: de7ee...8fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

mnd eller år? 

2 år ca. Vi var sammen I 10år og har ett barn sammen. Det ble brudd på et brutalt vis da.. 

Anonymkode: c5f77...dfa

AnonymBruker
Skrevet

Første x (sammen i 12 år), rundt 3 måneder. Sørget først og fremst over at han ikke var den jeg trodde han var. 

Neste x (sammen ca ett år) sørget jeg aldri over, men jeg var redd og skremt etter hendelsen (vold) i et par måneder. 

Neste (sammen ca 8 måneder) et par uker, vi skiltes av som venner, rett og slett for ulike til å være et par. 

Anonymkode: 65d8c...2cb

Skrevet

Foreløpig har det godt over 4 år, savner min eks hver eneste dag. Er umulig å gå videre når savnet er så stort. Er ingen vei tilbake pga han hadde funnet seg en ny før han gjorde det slutt. Noen trenger lang tid og det føles nesten umulig å gå videre fremover når en bruker energien på fortiden som en ikke får gjort noe med. Har all teorien, men den er ikke like lett og gjennomføre i praksis. De fleste har ikke mistet hele sitt nettverk pga ett brudd og gjør nok saken noe enklere. Når man har passert 50 så er det ikke for alle å bare begynne på nytt, selv om det lykkes for noen. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

mnd eller år? 

3 år

Anonymkode: 20afb...b0b

AnonymBruker
Skrevet

Hatet tok over til slutt slik kom jeg over han 

Anonymkode: 20afb...b0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye varierende her. Står midt i det nå fra ganske nylig brudd som kun har gått noen uker. Føles som det kan ta lang tid. 

Det var så bra og riktig følte jeg, men avstand og litt forskjellige behov ga for mange konflikter. Litt traumer og usikkerhet som sikkert burde vært behandlet, men det er ikke så lett,

Har lært at det ikke alltid er nok med ekte kjærlighet og det gjør vondt, 

Anonymkode: 4477c...c19

Skrevet

Et par mnd. Til jeg traff han jeg nå dater (og som etterhvert blir kjæresten min). 

Men så skal det sies at min siste eks gikk bak ryggen så til de grader også. Så når jeg kjente på et snev av savn, så bare minnet jeg meg selv på hva han hadde gjort mot meg 😝

AnonymBruker
Skrevet

På femte året her. Vi var sammen i flere tiår, bruddet skjedde på en så merkelig måte at jeg fortsatt har vondt for å forstå det. 

Bruddet er nok ekstra vanskelig fordi jeg har mistet hele nettverket mitt og barna i tillegg. (De har valgt å bo hos den andre forelderen på grunn av avstand til venner og skole)

Jeg vet ikke om jeg noen gang klarer å bli meg selv igjen, men jeg jobber med det hver eneste dag. 😔

Anonymkode: 94154...820

• Hjerte 2
Skrevet

Det er tre år siden jeg gjorde det slutt med sist kjæreste. Savnet var mest intenst de første månedene. Så har det mildnet, men jeg har spor av kjærlighetssorg fremdeles.

De første tre ukene er harde, det er som avvenning i tillegg til kjærlighetssorgen.

AnonymBruker
Skrevet

To forhold. Første varte i 25 år og vi fikk 3 barn. 

Siste varte i 7 år.

Ikke hatt kjærlighetssorg en eneste dag, var så ferdig da jeg gikk!

Anonymkode: 3a4d6...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...