AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Fødte for fem uker siden. Sluttet å blø for en uke siden, trodde renselsen var over og har vært på stranda og badet hver dag siden. I dag så jeg at det rant litt blod da jeg var på do. Så er ikke renselsen over likevel? Må jeg slutte å bade? Er i veldig fin form ellers. Anonymkode: 5b1d7...946
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Helt vanlig at den tar seg opp igjen, for så å forsvinne for godt. Anonymkode: 4b49a...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Det kan være mensen. Jeg fikk mensen bæng på etter fire uker.🙄 Anonymkode: 3fa83...40a 1
Tjoheiii Skrevet mandag kl 11:17 #5 Skrevet mandag kl 11:17 AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 19.51): Det kan være mensen. Jeg fikk mensen bæng på etter fire uker.🙄 Anonymkode: 3fa83...40a Samme her, mensen tilbake hvv. 6 og 8 uker med mine to første, enda jeg fullammet😅 er to måneder postpartum med nummer tre og er spent på om mensen kommer tilbake snart eller om jeg endelig skal bli en av de heldige som får gå et år uten😂 men ts, det er normalt at blødningen kommer og går litt i ukene etter fødsel, jeg hadde ikke latt en liten blødning stoppe meg fra å bade når det har gått så mye som 5-6 uker🥰
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:38 #6 Skrevet mandag kl 11:38 Det er normalt at det stopper og så begynner igjen, det er «ruggelen» som løsner og da kan det blø litt. Det kan og være mensen. Se an litt utover dagen, hvis det ikke blør mer kan du fint bade mer. Anonymkode: c3e95...234
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:30 #7 Skrevet mandag kl 19:30 Skorpen etter morkaken som løsner, helt normalt. Anonymkode: 56003...754
Prelunia Skrevet mandag kl 19:32 #8 Skrevet mandag kl 19:32 AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 19.47): Helt vanlig at den tar seg opp igjen, for så å forsvinne for godt. Anonymkode: 4b49a...e6c Ja, skjedd meg meg alle tre gangene jeg har født. Cirka samme uker som ts forteller om også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå