Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto på badet etter en dusj, jeg hadde en bredt handkke rundt meg da det ringte iltert på døra, flere ganger etter hverandre konstant. Jeg ble stressa av det for det hørtes ut som krise, så jeg bare sjekka at handkleet var på plass og løp ned for å se. Det var naboen men klokka fortsatte bare å ringe så det var klart den hadde hengt seg opp. Han lurte på noe praktisk som vi ordnet så gikk han.

Da jeg senere fortalte det til han jeg har noe på gang med sa han at det var å gå over grensen og at jeg like godt kunne stått der i undertøy. Det handkleet var bredere enn flere kjoler jeg har og gikk meg nesten fra hals til kne så jeg er ikke enig. Han mener likevel at jeg og nabo var i en intim situasjon. 

Har han rett?

Anonymkode: cb613...9a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes det er upassende. Ikke fordi det viser så mye hud, men hva det impliserer. Man er jo overhodet ikke kledd.

Litt som om det å vise seg i undertøy er mer upassende enn bikini, selv om det dekker like mye.

Anonymkode: 1bdb8...b64

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har rett. Du kunne like gjerne gått naken. 

Anonymkode: d37ec...d87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på å åpne i undertøy og gå med bikini på stranda? Med unntak av om jeg åpnet døra splitter naken så hadde jeg stusset på en date som brydde seg om hva jeg har på meg når jeg åpner døra hjemme hos meg selv. Jeg hadde sannsynligvis slengt noe over en bikini altså, men ikke noe som dekket mer enn håndkleet du beskriver. 

Anonymkode: a243d...cbf

• Liker 35
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jo at du åpnet da det hørtes som krise. Men jeg har blitt litt lang i maska de to gangene jeg opplevde at det ble åpnet av mennesker som kun hadde på en håndkle. Man føler man har forstyrret den som bor der. 

Anonymkode: 64c0a...187

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har rett. Du kunne like gjerne gått naken. 

😂

Regner med du er sarkastisk. 

En stroppeløs kort kjole/tubekjole er akkurat det samme som et håndkle.

Null problem, spør du meg. 

Anonymkode: 0d26a...1b6

• Liker 31
  • Nyttig 10
Skrevet

jeg hadde alderi tur det, veldig flaut hvis det hadde falt av 

AnonymBruker
Skrevet

Håndkle indikerer naken kropp under. Under kjole brukes undertøy/bikini 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg pleier ikke å åpne døren i håndkle, men syntes ikke det var helt krise akkurat. 

Som du forteller historien så skjønner jeg det, når noen ringer på som gale så tenker man jo krise. 

Jeg hadde blitt litt flau da og beklaget outfiten til naboen og ledd og sagt jeg trodde det var krise pga ringingen. 

Men han der du holder på med - ble han sint liksom? Sjalu? For DET synes jeg ikke er greit. Hvis det hadde skjedd meg hadde jeg fortalt historien lattermildt til kjæresten min, og han hadde ledd enda bedre av det selv.

Anonymkode: 2ec46...138

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håndkle indikerer naken kropp under. Under kjole brukes undertøy/bikini 

Jeg er alltid naken under kjoler. Bruker ikke undertøy.

Anonymkode: 49377...ea3

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Helt latterlig om noen henger seg opp i dette. Som om å gå i håndkle viser i nærheten av det en bikini på stranda gjør. Vi lever ikke i Afghanistan. 

(Edit: Skriveleif)

Endret av Akhenaton
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit, tenker jeg.

Anonymkode: b2a8f...4d3

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner jo at du åpnet da det hørtes som krise. Men jeg har blitt litt lang i maska de to gangene jeg opplevde at det ble åpnet av mennesker som kun hadde på en håndkle. Man føler man har forstyrret den som bor der. 

Ja, det har du jo gjort også. Man forstyrrer alltid mennesker hvis man bare ringer på uten å varsle på forhånd. Hvis det er velkomment eller ei, er en annen sak. 

Anonymkode: e84bb...01e

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg sto på badet etter en dusj, jeg hadde en bredt handkke rundt meg da det ringte iltert på døra, flere ganger etter hverandre konstant. Jeg ble stressa av det for det hørtes ut som krise, så jeg bare sjekka at handkleet var på plass og løp ned for å se. Det var naboen men klokka fortsatte bare å ringe så det var klart den hadde hengt seg opp. Han lurte på noe praktisk som vi ordnet så gikk han.

Da jeg senere fortalte det til han jeg har noe på gang med sa han at det var å gå over grensen og at jeg like godt kunne stått der i undertøy. Det handkleet var bredere enn flere kjoler jeg har og gikk meg nesten fra hals til kne så jeg er ikke enig. Han mener likevel at jeg og nabo var i en intim situasjon. 

Har han rett?

Anonymkode: cb613...9a2

Han du har noe på gang med høres ikke riktig vel bevart ut. Store røde flagg, han kaller deg egentlig utro for å være i en hverdagssituasjon.

Hør godt etter hva han sa der, for han fortalte deg akkurat hvem han er. 

Anonymkode: b43b0...8db

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Helt normal og uskyldig situasjon, jeg tror du bør være litt obs på han du dater. Virker han som en sjalu type ellers? 

Anonymkode: 3cc97...5ac

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo det du gjør når du ringer på døra hos noen.

Anonymkode: ffe9b...a60

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Må man så må man tenker jeg. Ser ikke problemet men noen må jo seksualisere alt.

Hadde og vært litt obs på han du dater, litt rødt flagg, for det er faktisk en forskjell på å åpne døra naken og i et håndkle men det ser ikke han, han er en sjalu type.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han der bør du avslutte med. Hva hvis det faktisk hadde vært krise? Brann, ulykke, skade... og så skulle du ha kledd på deg først? Nei, dette hadde vi bare ledd av.

Anonymkode: b01a2...f94

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Intim situasjon er jo å ta i. Du var tildekt, som om det tas for gitt at du er i alle fall halvnaken under.

Anonymkode: dd70b...219

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Nei!. Det er så varmt i disse dager at jeg lever i bikinitopp og shorts. Eller bare en tynn kjole uten noe under. Åpner da døra likevel - og naboene ser meg.

Han hadde jeg faktisk kuttet ut. Å ha en mening om noe slikt er sykt nok i seg selv. Men når det kunne vært en nødsituasjon på toppen, da er det utrolig sært å mene at man ikke skal åpne. 

Anonymkode: b6b03...503

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...