Gjest GreenSky Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 Jeg fikk noen påskeliljer på rot i potte - til å ha både inne og ute. Har lyst til å plante dem ut, men tåler de frost, eller bør jeg vente?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 Nå har ikke jeg grønne fingre da. Stakkars blomstene de bare dør hos meg Men kommer ikke påskeliljene opp av jorda før all snøen er smelta da Hos oss er det ganske kaldt ennå, - 15 på morgenen, så her tror jeg kanskje det er litt i kaldeste laget for påskeliljer enda.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 De tåler et par kuldegrader visstnok, men her hvor jeg bor er det mye kaldere om natta, så jeg ville venta med å plante dem ut.
Gjest GreenSky Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 Nå har ikke jeg grønne fingre da. Stakkars blomstene de bare dør hos meg ← Jeg har så u-grønne fingre at til og med de kunstige plantene mine dør. Da tar jeg å planter dem ut, men venter en ukes til i håp om at det blir litt varmere.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 De tåler ca 5 minus. ← Du kan ha dem ute på dagen, men om natta blir det for kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå