AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Jeg har noen flotte natur og landskaps bilder som jeg har tatt selv. Er det harry å henge det på veggen i stua? Anonymkode: e4333...b4c 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Såklart ikke harry med landskapsbilder. Anonymkode: d08db...31f 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Nei, har det selv. Heller det enn å kjøpe kunst. Anonymkode: 06253...5cb 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Ikke harry så lenge du har tatt de selv. Masseproduserte greier derimot... Anonymkode: 8cef2...602
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Spørs om filen er i god nok kvalitet til at det blir noe særlig fint i stort format. Er de tatt med mobilkamera, eller speilrefleks? Anonymkode: 3243b...839
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spørs om filen er i god nok kvalitet til at det blir noe særlig fint i stort format. Er de tatt med mobilkamera, eller speilrefleks? Anonymkode: 3243b...839 Mobilen. Anonymkode: e4333...b4c
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mobilen. Anonymkode: e4333...b4c Kvaliteten vil neppe være god nok for noe særlig større enn 30 x 20 cm, dessverre. Anonymkode: 3243b...839
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mobilen. Anonymkode: e4333...b4c Da er det nok bare å glemme. Skaff deg et godt speilreflekskamera hvis du vil ha egne bilder i stort format. Anonymkode: 8cef2...602
AnonymBruker Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mobilen. Anonymkode: e4333...b4c Det går ikke. Selv med speilrefleks må jeg bruke stativ, eller det må være så godt lys at jeg kommer på lukkehastighet bedre enn 1/125s. Og bruker RAW format. (blant annet...) Har iPhone16, og da kan jeg nok i teorien forstyrre til A3 eller A4. Om jeg velger RAW og 48MP. Og tar bilde med forsinkelse - ellers vil du alltid få litt bevegelse i det du trykker på utløseren. Anonymkode: 1b4fb...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå