AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Skal ha nytt dørskilt. Hadde et ganske standard med gravering som så fint ut, men ble mindre pent etter et halvår og er nå nødt å byttes etter et år. Ønsker noe som tåler vær og vind over flere år og som ser fint ut. Ikke disse akrylskiltene med det som ser ut som klistremerker (som sikkert er vinyltrykk). Noen som kan anbefale og hvor det er fra? Anonymkode: 7e693...113
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Vi har et som er laget på skifer stein, som er malt på med motiv vi ønsket. Vi har hatt det i 25 år nå. Ble bestilt av en lokal som lager. Svigerinne mi bestilte i metall på temu med velkommen, og etternavn og motiv de likte Anonymkode: 4272b...b66
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har et som er laget på skifer stein, som er malt på med motiv vi ønsket. Vi har hatt det i 25 år nå. Ble bestilt av en lokal som lager. Anonymkode: 4272b...b66 Ønsker gjerne tips til noen som lager sånt. Ønsker ikke billigræl som Temu osv. Anonymkode: 7e693...113 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Hva jeg er tilfreds med? Da må det være hjemmelaget,alt annet er kjedelig. Anonymkode: cd1b3...249
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva jeg er tilfreds med? Da må det være hjemmelaget,alt annet er kjedelig. Anonymkode: cd1b3...249 Som i du har laget selv eller på bestilling fra noen? Ønsker gjerne tips til noe andre lager/maler på bestilling. Anonymkode: 7e693...113
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som i du har laget selv eller på bestilling fra noen? Ønsker gjerne tips til noe andre lager/maler på bestilling. Anonymkode: 7e693...113 Laget selv. Er hjem trenger personlighet,ikke er strømlinjeformet skilt som alle har maken til. Anonymkode: cd1b3...249
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Jeg fikk dem som lager gravstein til å lage et for oss. Jeg husker ikke hva det kosta for det er 20 år gammel. Like fint enda. Anonymkode: 08c15...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå