Gå til innhold

Prøver han å påtvinge seg kontroll over forholdet, eller er han bare en rolig mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen av forholdet vårt inviterte jeg ham to ganger til lunsj, men han nektet fordi jeg betaler, og han bestemmer alltid når vi møtes. Han er ikke hastig, det vil si at han tar det rolig og ikke haster med å uttrykke følelsene sine, selv om han introduserte meg for barnet sitt og vi tilbrakte en hel dag i skogen. Jeg matet barnet, tok vare på det og lot det være hos meg for å ta vare på det. Han fortalte moren sin om meg. Prøver han å påtvinge meg kontroll, eller er han bare en treg mann selv om det er han som tar initiativ og sender meg meldinger?

Anonymkode: 00a94...8fe

Skrevet

Han vil ha sex.

Anonymkode: 23f38...c73

• Nyttig 1
Skrevet

Vil du ha det slik? Hvis ikke må du kommunisere og stå opp for deg selv. 

Hva han forsøker eller mener vet vi ingenting om, men du må være tydelig på hva du ønsker i ditt liv. Du har ansvaret for deg. 

Anonymkode: 9d636...74f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vil ha sex.

Anonymkode: 23f38...c73

Nei, vi snakket om det, og han prøver ikke å gjøre noe som ikke er typisk ham.

Skrevet

Han later som om han er seriøs ved å la deg møte barnet veldig tidlig. Du er nok ikke eneste som har møtt barnet alt for tidlig i relasjonen. Just sayin'

Anonymkode: 9f505...7fb

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I begynnelsen av forholdet vårt inviterte jeg ham to ganger til lunsj, men han nektet fordi jeg betaler, og han bestemmer alltid når vi møtes. Han er ikke hastig, det vil si at han tar det rolig og ikke haster med å uttrykke følelsene sine, selv om han introduserte meg for barnet sitt og vi tilbrakte en hel dag i skogen. Jeg matet barnet, tok vare på det og lot det være hos meg for å ta vare på det. Han fortalte moren sin om meg. Prøver han å påtvinge meg kontroll, eller er han bare en treg mann selv om det er han som tar initiativ og sender meg meldinger?

Han er ikke en treg mann om han introduserer ungen med en gang. Han virker til å være ute etter noen som tar seg av ungen for seg. Han sier til deg at han har fortalt moren sin om deg, det vitner heller ikke om en som ikke vil forhaste seg. Hvis han da virkelig har snakket om deg til henne. Det kan være noe han bare sier... 

Han vil ikke la deg betale. Han vil at du skal ta seg av ungen. Det er et rødt flagg når en mann oppfører seg som han i min bok. 

Anonymkode: 4af05...1fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han er ikke en treg mann om han introduserer ungen med en gang. Han virker til å være ute etter noen som tar seg av ungen for seg. Han sier til deg at han har fortalt moren sin om deg, det vitner heller ikke om en som ikke vil forhaste seg. Hvis han da virkelig har snakket om deg til henne. Det kan være noe han bare sier... 

Han vil ikke la deg betale. Han vil at du skal ta seg av ungen. Det er et rødt flagg når en mann oppfører seg som han i min bok. 

Anonymkode: 4af05...1fd

Han fortalte meg ikke at han fortalte moren sin om meg. Jeg hørte ham på telefonen si navnet mitt, og han sa at jeg hadde med frukten, og du hadde med suppen. Det betyr at han fortalte henne om meg på forhånd. Han var i et komplisert forhold i fem år og hadde barnet. Nå merker jeg at han beveger seg sakte og ikke liker at jeg legger press på ham med forventninger. Jeg er en tålmodig og forståelsesfull kvinne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han fortalte meg ikke at han fortalte moren sin om meg. Jeg hørte ham på telefonen si navnet mitt, og han sa at jeg hadde med frukten, og du hadde med suppen. Det betyr at han fortalte henne om meg på forhånd. Han var i et komplisert forhold i fem år og hadde barnet. Nå merker jeg at han beveger seg sakte og ikke liker at jeg legger press på ham med forventninger. Jeg er en tålmodig og forståelsesfull kvinne.

Han sier altså at dine følelser er mindre verdt en hans. Sikker på at det ikke var han som gjorde det forrige forholdet komplisert? 

En som beveger seg sakte tar ikke med barnet på date.

Anonymkode: 9d636...74f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde ikke barnet blitt tilstrekkelig ivaretatt hvis du ikke hadde gjort det? Jeg synes det er kjempesært at dere begge to anser det som ditt ansvar å ivareta barnet første gang du møter det. At han i tillegg sier at han vil ta det med ro, gir lite mening når han introduserer deg for barnet og lemper det over på deg.

Anonymkode: 50c29...b7d

• Nyttig 5
Skrevet

Det han driver med er å legge til rette for at det blir en norm at hans behov og ønsket trumfer dine. Hvordmfor skal han bestemme alt?

Anonymkode: be792...c50

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi må ha mer informasjon om vi skal avgjøre om han er psykopat eller snill som et lam, ettersom det må være en av delene…

Anonymkode: 87306...155

Skrevet

En maskulin mann vil ikke at du spanderer. La han betale hvis han vil😊 ikke ta styringen men la han ta det i sitt tempo 

Anonymkode: 59afe...d3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi må ha mer informasjon om vi skal avgjøre om han er psykopat eller snill som et lam, ettersom det må være en av delene…

Anonymkode: 87306...155

Haha, ja ingen mellomting. 

Siden vi er på KG holder jeg en knapp på psykopat.

Anonymkode: 5368f...535

Skrevet

mamma'n har mast på ham så lenge at han må finne seg en kvinne og han gadd ikke å høre på det lenger, så derfor var han rask med å fortelle om deg. 

kanskje...... ? 

Anonymkode: a6041...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...