Gå til innhold

Runker menn fordi man egentlig vil fantasere om å ha sex med noen andre enn partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man får plenty med sex, aldri nei, og partner som tar initiativ og begjærer deg.

Runker du fordi du vil fantasere i fred om å ha sex med noen andre? Er ikke sexen nok?

Om partneren din reiser bort, gleder du deg til fred og ro til å runke som du vil? Eller er du typen som runker så fort samboeren din drar på butikken?

Jeg har aldri følt runking som noen trussel eller problematisk i tidligere forhold. Men begynner å tro det var fordi tidligere partnere alltid har innviet meg i det på ett eller annet vis. Nåværende samboer nevner det ikke med ett ord. Ikke når vi er borte fra hverandre heller. Er fra tidligere vant til noen bilder, noen ord om at man er savnet i sengen osv. Han tar absolutt kontakt, vil gjerne høre hvordan jeg har det, men ikke noe seksuelt 🤷🏼‍♀️

Bare nysgjerrig kvinne 40+ 😅

Anonymkode: 30737...c43

AnonymBruker
Skrevet

Når en mann runker så runker han til dypet av fantasier han helst ikke vil dele med andre. 

Anonymkode: 4ea3b...274

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags forhold har du til onani selv? For meg er sex og onani atskilt. Hvis man blir kåt og partner ikke er der, så onanerer man. Gjør ikke du det selv? Jeg er kvinne, og ja, jeg kan føle glede over å onanere alene, ikke fordi jeg "endelig kan fantasere om andre", selv om det og kan skje, men fordi det er et slags symbol på at jeg har alenetid, som å gå på do med døra åpen hvis du skjønner?

Anonymkode: ae837...26f

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når en mann runker så runker han til dypet av fantasier han helst ikke vil dele med andre. 

Ikke særlig radikalt. Det gjør jeg som kvinne og. Jeg har mange ulike fantasier, og alle blir ikke delt med andre, nei. Betyr ikke at man trenger å tillegge dem noen stor betydning akkurat.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel helt vanlig å onanere til fantasier? Jeg er kvinne da, men vil tro de fleste menn og kvinner har en del forbudte fantasier. Uten at det betyr at man ønsker å oppleve det i virkeligheten.

Anonymkode: 77b87...825

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis man får plenty med sex, aldri nei, og partner som tar initiativ og begjærer deg.

Runker du fordi du vil fantasere i fred om å ha sex med noen andre? Er ikke sexen nok?

Ikke for min del. Onani har ingen ting med lyst på sex med partneren min å gjøre.

Jeg har lyst på sex med partner og så har jeg lyst til å onanere. Det ene erstatter ikke det andre.

Jeg får ikke mindre lyst på sex med partner av å onanere. Tvert i mot så får  jeg oftere lyst på sex med partner i de periodene jeg onanerer oftere.

Samme motsatt.Om jeg vil onanere, så hjelper det ikke med sex med partneren min.

Min lyst på å onanere forandres ikke basert på hvor ofte eller sjelden jeg har sex med partner. 

Onani og sex med partner dekker ulike behov. Det har ulik funksjon.

Anonymkode: af9d9...d79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tenker på partner eller eks dersom jeg er singel. Tenner lite på det utilgjengelige.

Anonymkode: 0bbab...b80

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva slags forhold har du til onani selv? For meg er sex og onani atskilt. Hvis man blir kåt og partner ikke er der, så onanerer man. Gjør ikke du det selv? Jeg er kvinne, og ja, jeg kan føle glede over å onanere alene, ikke fordi jeg "endelig kan fantasere om andre", selv om det og kan skje, men fordi det er et slags symbol på at jeg har alenetid, som å gå på do med døra åpen hvis du skjønner?

Opplever selv å ha et sunt og fritt forhold til onani. Har onanert siden tidlig tenårene. Men onani er ikke noe hemmelig eller skambelagt, eller noe dypt privat som jeg skjuler for partneren min.  Jeg deler med han at jeg er kåt, at jeg savner kroppen hans så vel som han som person. Om jeg onanerer så er det fordi vi er borte fra hverandre, og da deler jeg det med han. 

Jeg får ikke noe slikt fra han. Iallefall uhyre sjelden. 

Jeg elsker å både se han runke og bare tanken gjør meg kåt. Dette vet han godt, har sagt det hundre ganger. 

Det kan gi meg følelsen av at han har et sexliv på siden av vårt, men med noen andre i tankene sine. Aldri vært borti denne typen før. 

Mennene jeg har vært sammen med før har vært åpen om runking, fantasier, at vi savner hverandre og er kåt.

Kanskje jeg er den som er unormal for alt jeg vet 😅

Ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg runker fordi det er stressløsende, godt og hjelper meg å sove. Det er aldri en erstatning for sex eller min partner.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du høres litt ut som hun der overly attached girlfriend. 

Anonymkode: 9d6f7...db0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Runker til bilder/videoer med diverse ekser/tidligere FFs som regel, så ja i mitt tilfelle. 

Anonymkode: 962f7...2b1

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke bruker en muskel, så slutter den å fungere over tid. Det samme gjelder penis.

For å unngå ereksjonsproblemer og reduksjon av størrelse er det derfor viktig å «trene» den regelmessig.

Anonymkode: 8574a...a3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mannen min har ingen problemer med å vise meg filmer eller fortelle om sære og absurde fantasier han kan ha.

Det aller vanskeligste og flaueste for han er å fortelle om når han har tenkt på meg, ting han vil gjøre med meg, eller at han tenkte på meg før vi ble sammen. Når det er personlig med meg, det er det han har trøbbel med å åpne seg om.

Så alle menn fantaserer ikke bare om andre hele tiden heller. Det kan være partneren også. 

Anonymkode: d1d9a...c4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du høres litt ut som hun der overly attached girlfriend. 

Anonymkode: 9d6f7...db0

Ja, kanskje?

Har ikke kjent på det før akkurat. Mer at dette skiller seg en del fra hva jeg har vært vandt med sammen med tidligere partnere. 

At jeg/vi liker å ha sex med hverandre er helt normalt for oss. Spiller ingen rolle når, hvor, hvordan, vi har lyst på hverandre og nyter å gi hverandre nytelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei menn runker fordi det er deilig 

Anonymkode: 4e46d...276

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn er forskjellige.

Selv drømmemannen som bærer sin kone av hele hjerte gjør det.

De fleste for å nullstille systemet, uten noe perverse baktanker.

Mange bruker enkle hjelpemidler fordi de evner ikke å fantasere.

Så har du griser som er så seksuelt rævkjørte at de ikke hører hjemme i sunne seksuelle relasjoner lenger.

Anonymkode: 97cde...277

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer for å få deilige orgasmer på rad uten å måtte yte noe i tillegg. Det er liksom bare min stund. Så har jeg deilig sex med min mann i tillegg. Har ingen hemmelige fantasier som jeg trekker frem ved onanering. Det er mer en egotrip i seksuell tilfredsstillelse, og noe i tillegg til god sex. 

Om jeg måtte velge bare onanering eller sex med partner hadde jeg uten tvil valgt sex med partner, men det valget må jeg heldigvis ikke ta. 

Min partner runker ikke med mindre han er borte fra meg over to uker. Han er i mine øyne litt snål slik, men vi har blitt enige om å være uenige angående dette. Han anser runking som en slags mindreverdig/nesten nedverdigende nødløsning når man ikke har partner, og trenger en utløsning. Han kan til og med dra dette så langt at han får utløsning i søvne, istedenfor å runke. Det er absolutt ikke jeg som har noe imot at han runker. Plager ikke meg at han deler fantasier om andre kvinner når vi har sex engang. Vi deler gjerne slike fantasier. 

Anonymkode: cd410...7ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Menn er forskjellige.

Selv drømmemannen som bærer sin kone av hele hjerte gjør det.

De fleste for å nullstille systemet, uten noe perverse baktanker.

Mange bruker enkle hjelpemidler fordi de evner ikke å fantasere.

Så har du griser som er så seksuelt rævkjørte at de ikke hører hjemme i sunne seksuelle relasjoner lenger.

Anonymkode: 97cde...277

Han må for all del tilfredsstille seg selv. Bare deilig det. Han kaller runking for en fattigmanns trøst 🙂 

Bare jeg som er vant med en annen dynamikk rundt det, som å dele, terge litt, friste den andre. 

Ts

Skrevet

(Hvis man får plenty med sex, aldri nei, og partner som tar initiativ og begjærer deg.) godt utgangspunkt..

Runker du fordi du vil fantasere i fred om å ha sex med noen andre?  Nei. Aldri. Orgasmen er det som driver. Deilige følelsen.. 

Er ikke sexen nok? Jo, men mye sex gir mye lyst. Null sex gir lite lyst. 

Om partneren din reiser bort, gleder du deg til fred og ro til å runke som du vil?  I perioder, der hun går månedsvis uten sex, JA. 

Eller er du typen som runker så fort samboeren din drar på butikken? Nei, men når hun går i dusjen etter sex. Hun liker en orgasme, jeg liker 4+++ best med henne, men hun er fornøyd så kjapt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om partneren din reiser bort, gleder du deg til fred og ro til å runke som du vil? Eller er du typen som runker så fort samboeren din drar på butikken?

Jeg har aldri følt runking som noen trussel eller problematisk i tidligere forhold. Men begynner å tro det var fordi tidligere partnere alltid har innviet meg i det på ett eller annet vis. Nåværende samboer nevner det ikke med ett ord. Ikke når vi er borte fra hverandre heller. Er fra tidligere vant til noen bilder, noen ord om at man er savnet i sengen osv. Han tar absolutt kontakt, vil gjerne høre hvordan jeg har det, men ikke noe seksuelt 🤷🏼‍♀️

Svaret er ja

Anonymkode: 25efd...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...