AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:45 #1 Skrevet tirsdag kl 09:45 Noen tips til hvordan øke sexlysten på Zoloft? Jeg sliter også med å få orgasme.. vanlig bivirkning, men det er nedtur når ekteskapet er det eneste i livet som funker atm. Anonymkode: 2adbe...577 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:13 #2 Skrevet tirsdag kl 10:13 Cannabis skal hjelpe, men det forutsetter jo at du er i Tyskland, Nederland eller et annet land det er lovlig. Anonymkode: 1d1c5...fc1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:19 #3 Skrevet tirsdag kl 10:19 Dette er en bivirkning av all ssri som ikke blir opplyst godt nok om. Jeg valgte å prøve ut det som finnes av alternativer, endte opp med brintellix som var uten den bivirkningen. Litt andre bivirkninger med bedre enn å nesten aldri kunne oppleve orgasme igjen. Om du må stå på Zoloft hør med legen om kombinasjon med wellbutrin er mulig, den motvirker problemet. Trikset er å finne rette doser, dette hjelper legen deg med. Anonymkode: 79750...6a0 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:26 #4 Skrevet tirsdag kl 10:26 Samme på cipralex 😒 null sexlyst, ingen orgasme. Er tredje gang jeg går på det og vurderer å slutte igjen pga det, eller så blir det fort slutt med mannen- også eneste som er bra i livet og fugngerer på alle andre fronter. Anonymkode: d52eb...f2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå