AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Hei. Kompisen til samboer gjør meg så rennende våt. Han er godt gift og har store barn. Jeg er også opptatt på min kant. Det har gått så langt nå at jeg drømmer om han på nettene og får orgasme i søvne.. Hvordan kan jeg ta opp med samboer forslag om swinging? Er bare redd det fører til at han blir sint på meg og samtidig ikke ønsker besøk av han og kona igjen. Er det mulig å legge det frem på en litt morsom måte og dersom reaksjonen er dårlig skylder jeg på at jeg tulla? Anonymkode: ff1e1...465
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Nope, å prøve kamuflere at man har et hekt som fleip er en dårlig ide.. Anonymkode: 2c908...c41 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Om man skal swinge, gjør man det med folk man ikke kjenner godt. Det er nok lurt å ikke se han på en stund. Det går over. Anonymkode: 73b2e...c1c 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan kan jeg ta opp med samboer forslag om swinging? Anonymkode: ff1e1...465 Kona til kompisen skal også inviteres? Anonymkode: 17fd5...078
Blindfold69 Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli Alene tid, noen glass vin, litt fnis og spør om hva han tenker om å ha med andre? Så må dette gjentas over tid så han venner seg til å dele fantasien. SÅ kan du spørre om han du fantaserer om
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli Blindfold69 skrev (Akkurat nå): Alene tid, noen glass vin, litt fnis og spør om hva han tenker om å ha med andre? Så må dette gjentas over tid så han venner seg til å dele fantasien. SÅ kan du spørre om han du fantaserer om nei nei nei, det er så gjennmsubart i det øyeblikk det handler om kompisen at alt ledet opp til at TS var hypp på fyren - det er ødeleggende for et monogamt forhold der team swingers ikke har vært diskutert - og hvis det skal på banen må det gjelde fremmed, ikke kompisen til typen din liksom.. Anonymkode: 2c908...c41 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli Om samboeren min hadde det sånn hadde jeg satt pris på at han delte det med meg. Vi kunne lekt med fantasien og det hadde vært vår greie. Men å fullføre swinging med nære venner hadde vært uaktuelt og en særdeles dårlig idé. Jeg tenner på min samboers nytelse, men jeg vil ikke han skal ha sex med andre og ihvertfall ikke folk vi omgås. Anonymkode: cf795...85f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kona til kompisen skal også inviteres? Anonymkode: 17fd5...078 Ja selvsagt. Anonymkode: ff1e1...465
Bamseklemmer Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Kompisen til samboer gjør meg så rennende våt. Han er godt gift og har store barn. Jeg er også opptatt på min kant. Det har gått så langt nå at jeg drømmer om han på nettene og får orgasme i søvne.. Hvordan kan jeg ta opp med samboer forslag om swinging? Er bare redd det fører til at han blir sint på meg og samtidig ikke ønsker besøk av han og kona igjen. Er det mulig å legge det frem på en litt morsom måte og dersom reaksjonen er dårlig skylder jeg på at jeg tulla? Anonymkode: ff1e1...465 Hadde du hatt høyrere sexlyst en meg: "Ja kjære.. du skal få lov, men lov meg at du ikke går i fra meg"❣️ Oddsene for at det skjer tror jeg er svært liten.. jeg er en sjelden utgave som unner kvinnen sex🫡 Det er vel bare du som kjenner mannen din, og det andre paret da. Uten lov er jo utroskap, så jeg vil tro du vil slite med dårlig samvittighet😇
Macro Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli Hvorfor frykter du ikke at han skal gå fra deg om du forteller? At han ikke vil ha besøk av kompisen er jo en i beste fall negativ konsekvens.
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli TS, i natt vil du drømme at din manns kompis har en monsterpenis, som fyller deg helt, mens din mann pumper forgjeves kompisens kone. Drøm du, men er du klok, hold det for deg selv. Anonymkode: 06d38...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå