AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Kvinner som menn er veldig forskjellige når det kommer til hvordan de liker sex og evt hvilke preferanser en har. Hvordan er den "perfekte" mannlige sexpartner og hvordan er det optimale scenariet og hvordan ønsker du å bli "pult"? Liker du at han tar styringa, eller foretrekker du selv å ta initiativet? Anonymkode: be16d...78b
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Det finnes ingen «perfekt mannlig sexpartner» for meg. Jeg er lesbisk. Som du selv skriver, folk har ulike preferanser – jeg liker kvinner. Anonymkode: d1a39...591 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Det kommer egentlig an på flere faktorer, bl.a partneren, mitt eget humør, vær og føre, men sånn generelt liker jeg å ha styringa. Ikke for å bestemme, men for å ha litt kontroll. Men jeg elsker å føle meg begjært, så han må vise det. At han sjekker inn underveis er hot. At han er respektfull, men tåler at jeg er litt rampete. At han lytter og er mottakelig. Myk, men fast. Anonymkode: 2f2e0...df6
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Rått og heftig, men ikke som om han var en Duracell kanin. Evt elske langsomt og ømt om vi har en dag der det handler mer om å være så nær hverandre som mulig. Anonymkode: 95eec...9e2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Jeg vil bare en en stor svart afrikaner som tar meg dyyypt. Gerd, 52 Anonymkode: 43dee...1e0 5 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Helt klart en dominant mann som tar full kontroll. Skal mye til for at jeg sier nei til noe. Anonymkode: 137aa...b52 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kvinner som menn er veldig forskjellige når det kommer til hvordan de liker sex og evt hvilke preferanser en har. Hvordan er den "perfekte" mannlige sexpartner og hvordan er det optimale scenariet og hvordan ønsker du å bli "pult"? Liker du at han tar styringa, eller foretrekker du selv å ta initiativet? Anonymkode: be16d...78b Den «perfekte» partner for min del, er en som tenner på min nytelse. Jeg er litt «ego» sånn sett. Jeg tenner ikke så mye på å være den aktive. Jeg liker aller best når jeg bare kan lukke øynene og konsentrere meg fullt om å nyte. Han må gjerne bruke det han har av munn/lepper/tunge, hender, leketøy etc etc. så er det hyggelig om vi avslutter med samleie, men det er ikke et «must» for min del. Anonymkode: cbaf5...ca6 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kvinner som menn er veldig forskjellige når det kommer til hvordan de liker sex og evt hvilke preferanser en har. Hvordan er den "perfekte" mannlige sexpartner og hvordan er det optimale scenariet og hvordan ønsker du å bli "pult"? Liker du at han tar styringa, eller foretrekker du selv å ta initiativet? Anonymkode: be16d...78b Han styrer, og tar meg hardt og dypt. Heldigvis har jeg en sånn. Anonymkode: a919a...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Rått og heftig, men ikke som om han var en Duracell kanin. Evt elske langsomt og ømt om vi har en dag der det handler mer om å være så nær hverandre som mulig. Anonymkode: 95eec...9e2 Sånn. Vil ikke ha det samme hver dag. Liker at vi bytter på både styri g og stillinger og modus. Vi har sex hver dag. Anonymkode: 19efc...02f 3
anon01 Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner som menn er veldig forskjellige når det kommer til hvordan de liker sex og evt hvilke preferanser en har. Hvordan er den "perfekte" mannlige sexpartner og hvordan er det optimale scenariet og hvordan ønsker du å bli "pult"? Liker du at han tar styringa, eller foretrekker du selv å ta initiativet? Anonymkode: be16d...78b på alle måter. Jeg vil ta styringen, jeg vil at han tar styringen. Jeg vil at vi bytter på. Jeg vil at vi skal begge to begjære hverandre, begge to skal by opp til dans. Og det gjelder alt, flørtingen, berøring, kyssene, kliningen, frekke fingre fra begge parter. Det er det beste. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli De fleste menn knuller for fort. Jeg var 30 år før jeg fikk organisasjoner ved piv fordi jeg ikke skjønte det. Alle menn jeg har vært med inntil da har jo knillet likt. For hastig. Å banke på åpningen før man går inn og knulle roligere var alt som skulle til for at jeg fikk orgasmeR ved knulling. Mange! Anonymkode: 4bdf6...0d7 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg vil bare en en stor svart afrikaner som tar meg dyyypt. Gerd, 52 Anonymkode: 43dee...1e0 52-åringer heter sjelden Gerd. Anonymkode: 8521f...878 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De fleste menn knuller for fort. Jeg var 30 år før jeg fikk organisasjoner ved piv fordi jeg ikke skjønte det. Alle menn jeg har vært med inntil da har jo knillet likt. For hastig. Å banke på åpningen før man går inn og knulle roligere var alt som skulle til for at jeg fikk orgasmeR ved knulling. Mange! Anonymkode: 4bdf6...0d7 Organisasjoner..? Banke på..? Anonymkode: 4e988...17a 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli Hardt, brutalt og kontrollerende, med fokus på hans nytelse fremfor min. Helst holdes jeg nede samtidig, og han hvisker alt han skal gjøre med meg før vi er ferdige. Anonymkode: 059ac...111 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli Ingen elskov. Sex er sex, kjærlighet noe annet. Selv med mannen min. Ønsker det helst som en "quickie". Lange seanser er ikke noe utenfor romantiske drama synes jeg. Anonymkode: c7921...0bb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): De fleste menn knuller for fort. Jeg var 30 år før jeg fikk organisasjoner ved piv fordi jeg ikke skjønte det. Alle menn jeg har vært med inntil da har jo knillet likt. For hastig. Å banke på åpningen før man går inn og knulle roligere var alt som skulle til for at jeg fikk orgasmeR ved knulling. Mange! Anonymkode: 4bdf6...0d7 Hvorfor var ikke dette noe du kommuniserte selv? Får litt assosiasjoner til flink pige, glad i å bli pult, men vet ikke helt selv hvordan jeg vil bli pult, derfor ligger jeg her på rygg, likeglad for at noen i hele tatt finner meg attraktiv nok til å ønske pule meg. Attraktivt. Anonymkode: 62c42...163 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hardt, brutalt og kontrollerende, med fokus på hans nytelse fremfor min. Helst holdes jeg nede samtidig, og han hvisker alt han skal gjøre med meg før vi er ferdige. Anonymkode: 059ac...111 Ja, dette tenner jeg veldig på og. Jeg liker å bli tatt hardt og lenge, bli dratt litt i håret, holdt, gjerne spanket litt. Det tenner meg veldig. Har en elsker som er sånn nå. Burde egentlig se meg om etter noe mer kjærestemateriale, men den seksuelle tenninga med ham er sjukt intens for meg. Anonymkode: bc536...7e7 2
Irak Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner som menn er veldig forskjellige når det kommer til hvordan de liker sex og evt hvilke preferanser en har. Hvordan er den "perfekte" mannlige sexpartner og hvordan er det optimale scenariet og hvordan ønsker du å bli "pult"? Liker du at han tar styringa, eller foretrekker du selv å ta initiativet? Anonymkode: be16d...78b Om han ikke har styring så kan jeg ta styringa 😂 Bare han viser at han respekterer meg og lytter til meg, så er det det viktigste for meg. Resten finner man ut av sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Organisasjoner..? Banke på..? Anonymkode: 4e988...17a Orgasmer. Feilretting av mobilen. Banke på er rett og slett å presse/dunke penis mot åpningen litt før man presser seg inn. Det klargjør fitten for penetrering. Gjør den "sulten" på det. Vil virkelig anbefale å prøve dette. "Banke på/trykke mot, men ikke trenge inn før man merker at kvinnen virkelig trenger at man går videre. Uansett hvor kåt jeg er endrer det lille trikset enormt angående følsomhet i underlivet. Ikke virker det som jeg er det minste unik i dette heller, for jeg har gitt tipset videre til venninner som slet med lite følsomhet ved piv og/eller at de ikke fikk orgasme ved piv, og samtlige har meldt tilbake at den korte tiden dette tar har enorme utslag på nytelsen. Så bør man unngå mannejukkingen. Jeg vet ikke engang om menn skjønner hva jeg mener med det, men det er en monoton jukking alle menn virker å falle inn i dersom de ikke knuller mer bevisst (og bedre!). Den går liksom monotont i kjapt, kjappere eller veldig kjapt, og er en knulling vi kvinner ikke klarer å følge/møte, så det oppleves mest som å bare bli ristet meningsløst for oss kvinner. I filmer der menn voldtar kvinner eller knuller en prostituert de ikke bryr seg om vises ofte akkurat den typen knulling. Det er ærlig talt egoknulling fra menns side, uten omtanke for kvinnen. Mange menn vet imidlertid ikke bedre. I andre kulturer får menn råd fra eldre menn om å følge kvinnens rytme, men slike råd gis dessverre ikke i vår kultur. Der får gutter mer inntrykk av at det er om å gjøre å "ta hardt". Anonymkode: 4bdf6...0d7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå