Gå til innhold

dømt etter å ha barberte kjønnet til sin 10 år gamle datter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Og eksakt hva mener du med det Milla? Er ikke dette incest så vet ikke jeg!

Du misforstod meg Madden. Det jeg mente var at jeg ikke likte at folk sa at dette ikke var en "seksuelt betinget handling". Ergo, pushe grensene for hva som skal oppfattes som incest og ikke.

Comprende?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barbere kjønnet på en 10 åring??? :o Sånt gjør man ikke :evil:

Stakkars jenta... Kan faktisk ikke huske at jeg hadde fått hår på tissen da jeg var ti?!? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Fyren burde da skjønt at han ikke skulle gjort dette!

Makan til tomsing. Han er nok ikke den kvikkeste i topplokket nei.

Æsj og fysj! Det er ubegripelig :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med folk? En voksen man skal da ikke barbere kjønnet til en 10-åring!

Jeg mener dette absolutt er straffbart, uansett om han (sier han) ikke hadde seksuelle motiver for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan ikke unngå å legge merke til at det er stort sett menn (ikke alle, har merket meg de som ikke syns noe om det) syns det er heeeelt ok å hjelpe en 10-åring med barbering......

Jeg syns det sier litt om menns holdning til pedofili....

Hilsen en som aldri kommer til å overlate barnas kveldsbad til mannen i huset.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo stor forskjell på å overlate kveldsbad til en mann, og en slik handling som denne mannen har utført, da! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, beklager om jeg skrev noe som gjorde deg opprørt... :oops:

Det jeg mener, er at det faktisk er mange menn som kvier seg til å nettopp være med på/ta kveldsstell nettopp fordi de frykter å få et pedofili/incest stempel på seg.

Kveldsstell er jo en naturlig ting, og alle oppegående mennesker med normal dømmekraft vet hva som er å gå over streken og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at det hadde vært like ille om det hadde vært moren som hadde barbert kjønnet til datteren. Sånt gjør man altså bare ikke... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønte du ikke hva jeg mente @lfa, og frykten jeg lever med......

Hvis mannen i huset er av en slik type at den frykten er berettiget, så burde du forsøkt å få ham ut av huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, nei, nå har jeg gjort meg litt misforstått! Det er ikke mannen i huset her som oppfører seg slik at jeg blir redd, men når jeg ser mange menns holdninger til dette med barn og hvor sperren skal gå.

Jeg stoler ikke 100% på noen, heller ikke min mann derfor tar jeg alt sånt vask av barna og lignende selv... Jeg og han har ikke snakket noe om dette med holdninger, det burdte vi kanskje gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Fint å høre det, men jeg får det likevel ikke til å stemme...

Jeg stoler ikke 100% på noen, heller ikke min mann derfor tar jeg alt sånt vask av barna og lignende selv...

så frykten min er altså ikke berettiget når det gjelder han Starya

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer veldig på i denne "saken" -hva ER det egentlig som får en 10 åring til å ønske å barbere seg i skrittet!!??

Noen som har noen seriøse forklaringer på dette?

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibeke: Ja, men allikevel!!! Det å barbere skrittet er jo i all hovedak en seksuell handling. Eller altså -det har seksuelle undertoner.

Æsj!! Synes det er dritt ekkelt at en far hjelper sin 10 år gammel datter med noe slikt!!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Nelle, enig med deg. Jeg synes faktisk det er for galt at retten ikke har dømt mannen for seksuelt motivert overgrep.

Å bagatellisere dette med at norsk rettsvesen har viktigere ting å ta seg av, synes jeg er en skummel holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mamma gjøre det.

Har sett andre kvinner med barbert skritt.

Er det her ordet rollemodell kommer inn??? :-?

Bare spør jeg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan man er som rollemodell, er det helt klart at det er den som gir etter for et barns "feiloppfatninger" som står med ansvaret i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...