Gjest jellyfish. Skrevet 22. november 2002 #1 Del Skrevet 22. november 2002 fra VG en 28 åring fra Møre er dømt til 25 dager betinget fengsel fordi han hjalp eks-samboerens 10 år gamle datter med kjønnshårbarbering det var hun som ba ham om hjelp til å fjærne hårene lurer på om rettsvesenet har annet å bruke tid på enn å straffe folk som barberer musa på småjenter visste ikke at så unge jenter hadde hår på musa hva mener dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. november 2002 #2 Del Skrevet 22. november 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. november 2002 #3 Del Skrevet 22. november 2002 Festlig er det jo, når smilyene ikke funker... fenger ikke like bra med et hoho, med kolon på hver side, lissom... nuvel. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest menix Skrevet 22. november 2002 #4 Del Skrevet 22. november 2002 latterlig at de tok dette til retten når hun ba ham om hjelp håper hun ble fornøyd med jobben da - silkeglatt resultat :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 22. november 2002 #5 Del Skrevet 22. november 2002 Håper dere ikke er seriøse.... Det er igrunnen ganske tragisk at 10-åringer vil glattbarberes. Det har uansett ikke fedre eller stefedre eller noen eldre menn noe med. Det er en seksuell handling, hadde det vært OK å ha sex med henne hvis hun hadde spurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. november 2002 #6 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg blir kvalm og sint jeg.......... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. november 2002 #7 Del Skrevet 22. november 2002 Det jeg lurer på er hvorfor en tiåring ønsker å barbere seg? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jellyfish. Skrevet 22. november 2002 #8 Del Skrevet 22. november 2002 Det er en seksuell handling, hadde det vært OK å ha sex med henne hvis hun hadde spurt? Feil Retten slo fast at handlingen ikke var seksuelt motivert, men valgte likevel å dømme ham for seksuelt utilbørlig adferd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dawna Skrevet 22. november 2002 #9 Del Skrevet 22. november 2002 En far skal ha såpass med sperrer at hvis datteren spør om noe sånt, så sier han konsekvent og bestemt nei. Uansett hvor liten hun er. En ting jeg lurer på, er hvordan dette kom til retten? Hvem sa hva som hadde skjedd? Sa datteren noe til moren, eller hva? Det er mer interessant, for det kan kanskje forklare det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. november 2002 #10 Del Skrevet 22. november 2002 Det jeg lurer på er hvorfor en tiåring ønsker å barbere seg? :o Hvis en tiåring har lest en barberingsdebatt eller to på KG er det ikke rart hun ikke tør annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 22. november 2002 #11 Del Skrevet 22. november 2002 Skremmende syntes jeg, for det første at en jente på 10 år vil babere seg, og for det andre at faren hjalp henne. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. november 2002 #12 Del Skrevet 22. november 2002 Er meget skeptisk til at en 10-åring ville ha bedt om det. Det må i såfall være en meget fremmelig 10-åring. Her må den voksne være voksen og si nei! Så enkelt er det. Og jeg synes det er helt greit at rettsvesenet setter en slik grense når en voksen mann ikke klarer å sette den selv. Nå har retten sagt at dette ikke var et seksuelt overgrep, men i mitt hode er det farlig nær akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 23. november 2002 #13 Del Skrevet 23. november 2002 Er dette noe å LE av ???????? :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisa-Beth, uinnlogget Skrevet 23. november 2002 #14 Del Skrevet 23. november 2002 Dette er ingenting å le av! :evil: Folks fleiping med emnet her inne gjør meg både kvalm og sjokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 23. november 2002 #15 Del Skrevet 23. november 2002 Dette er sykt! Og en voksen som utfører en slik handling på en 10-åring, samme om det er datteren eller ikke, er syk og bør sperres inne til behandling... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 23. november 2002 #16 Del Skrevet 23. november 2002 Det kvalmeste med starterinnlegget er at en voksen(?) person omtaler barns kjønnsdeler som mus. Det syns jeg er forkastelig! Kall meg gjerne konservativ eller prippen eller hva annet, jeg står for den meningen likevel. Dessuten dette med pubertet og når kjønnshårene begynner å vokse er helt individuelt. Noen får dem når de er 10, noen får dem når de er 14. Så vet du det! Og jeg syns det er helt greit at det ynkelige rettsvesenet vi har i landet bruker tid på dette, da det er en altfor stor prosentandel av sexmisbrukte barn som aldri blir trodd. Det er nå min mening! Forøvrig er jeg enig med de som sier at faren burdte ha såpass med sperre at han sa nei til å gjøre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. november 2002 #17 Del Skrevet 23. november 2002 Denne kommentaren var litt i drøyeste laget, SexySadie. La oss nå ikke ta helt av her da. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. november 2002 #18 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg liker ikke at folk forsøker og skyve grensene til hva som skal betraktes som Incest og ikke. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest garm Skrevet 23. november 2002 #19 Del Skrevet 23. november 2002 hva er så farlig med å barbere kjønnet til en 10-åring hun ønsket vel bare å vær glatt i så ung aldre og søkte profesjonell hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. november 2002 #20 Del Skrevet 23. november 2002 Milla skrev Jeg liker ikke at folk forsøker og skyve grensene til hva som skal betraktes som Incest og ikke. Og eksakt hva mener du med det Milla? Er ikke dette incest så vet ikke jeg! Totalt motbydelig at en far/stefar eller noen som helst mann barberer kjønnsdelene til et barn! Hva iallverden skal det være godt for da? Noe er alvorlig galt i et slikt scenario, og det er absolutt intet som bør gå ustraffet hen! Rettsvesenet i Norge bruker på langt nær nok "energi" til viktige saker, men hvem er vi til å si at dette er en mindre viktig sak? Jeg anser iallefall en slik sak for å være like viktig som noen annen sak som omhandler avvik av seksuell karakter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå