AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Jeg drikker lite energidrikk, men jeg hadde en monster i kjøleskapet og tenkte å drikke den. Men etter en halv boks ble jeg skikkelig akutt dårlig i magen, og det virker som at alt skal ut. Kan det være at jeg ikke tåler energidrikk så godt nå med wegovy? Jeg har stått på wegovy i en mnd og dette er første gang jeg tar meg en energidrikk Anonymkode: a7f31...1de
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Da jeg gikk på Wegovy var Monster fast følgesvenn, omtrent eneste jeg fikn ned uten å kaste opp. Men man er jo forskjellig, da. Anonymkode: b5ce9...9eb
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg gikk på Wegovy var Monster fast følgesvenn, omtrent eneste jeg fikn ned uten å kaste opp. Men man er jo forskjellig, da. Anonymkode: b5ce9...9eb Kan jo slltids være noe annet, men så er denne monsteren det eneste som er anderledes i dag kontra de fleste andre dager Anonymkode: a7f31...1de
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Om du ikke drikker sukker eller energidrikk til vanlig vil jeg tro det var et sjokk for systemet ja. Anonymkode: ab0f8...665
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Sånt varierer jo SELVSAGT fra person til person (og generelt inntak ellers). Anonymkode: f0c4d...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånt varierer jo SELVSAGT fra person til person (og generelt inntak ellers). Anonymkode: f0c4d...6c9 Nå var jeg ute etter om andre har erfaring med det. Vet jo SELVSAGT at slik kan variere. Anonymkode: a7f31...1de
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du ikke drikker sukker eller energidrikk til vanlig vil jeg tro det var et sjokk for systemet ja. Anonymkode: ab0f8...665 Ikke noe særlig med energidrikk, av drikke som ikke er vann går det i sukkerfritt (fun light, cola zero, pepsi max etc). Anonymkode: a7f31...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå