AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Jeg er nyskilt, i tidlig 40-årene, normalt attraktiv og sosialt oppegående. Jeg er klar for å møte noen nye, og så uforpliktende - men hvor og hvordan gjør man egentlig det? Jeg kjenner ingen potensielle kandidater, og jeg bor i en av Norges største byer, jobber på en stor arbeidsplass og har mange venner. Alle jeg vet om er enten i forhold, eller mye yngre en meg. Jeg var vært på Tinder, og får drøssevis med matcher, men INGEN tar jo kontakt? Jeg har vært på byen, og kommer i kontakt med flere menn (har også hatt ONS et par ganger), men igjen - de er altfor unge. Hvor finner man skilte oppegående menn i 40-årene, som er interessert i en relasjon som KAN utvikle seg over tid? Anonymkode: a1073...7ba
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Du vet at du kan ta kontakt med ved match? I utgangspunktet bør den som får match på sitt sveip (altså den som høyresveiper sist) sende første melding. Husk ellers at det nå er midt i ferien, og mange pauser Tinder om de feks er på ferie med familien/barn (som mange i 40-årene er), og for å slippe turistsveiping. Se om det tar seg opp i august. Anonymkode: 97e92...85b
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Tinder fungerer fint til både forhold og uforpliktende. Anonymkode: 20070...b46
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): . Jeg var vært på Tinder, og får drøssevis med matcher, men INGEN tar jo kontakt? Anonymkode: a1073...7ba De venter vel, akkurat som deg, på at andre skal ta kontakt først. Anonymkode: 124f3...c73
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tinder fungerer fint til både forhold og uforpliktende. Anonymkode: 20070...b46 Jeg ville aldri inngått i et forhold med noen som har uforpliktende sex. Anonymkode: 7830c...638 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville aldri inngått i et forhold med noen som har uforpliktende sex. Anonymkode: 7830c...638 Og jeg ville aldri gått inn i forhold med noen som krever å få vite noe om mine tidligere seksuelle relasjoner... Vi er alle forskjellige! Anonymkode: ba366...c98 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og jeg ville aldri gått inn i forhold med noen som krever å få vite noe om mine tidligere seksuelle relasjoner... Vi er alle forskjellige! Anonymkode: ba366...c98 Trenger ikke å kreve noe som helst, det kommer alltid frem i lyset før eller siden om noen har vært rundt her og der og både på den og på den, og da er det bare å si: det er ikke deg, altså, det er meg... Anonymkode: 7830c...638 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og jeg ville aldri gått inn i forhold med noen som krever å få vite noe om mine tidligere seksuelle relasjoner... Vi er alle forskjellige! Anonymkode: ba366...c98 Og jeg ville aldri gått inn i forhold med noen som lurte på om jeg var tidligere utro, narkoman, voldelig, voldteksmann eller generelt kriminell! Fortid er fortid!😁 Anonymkode: d556b...774 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli Jeg ser det mangler en veldig viktig ting her og det er å være ærlig på hva du er ute etter, og det så tidlig som mulig. Da legger du grunnlaget uten at det går ut iver den andre. Anonymkode: 6c8a1...a5f
AnonymBruker Skrevet 23. juli #10 Skrevet 23. juli Hahahaha, det der prøvde også jeg på som singel i 40 årene. Som kvinne var det selvfølgelig vesentlig for meg at mannen var renslig, ordentlig, hyggelig å tilbringe tid sammen med og en god elsker, selv om jeg ikke ønsket forhold. Min erfaring er at tilbud mangler ikke angående slikt, men å søke etter elsker gir en så overveldende respons at det ble rett frem umulig å orke å skille dritt fra kanel. Menn brydde seg heller ingenting om de krav jeg hadde satt, som for eksempel at det var uaktuelt for meg med elsker som var utro mot en partner. Jeg druknet i meldinger fra akkurat gifte og samboende menn med utroskap i tanken, uansett hvordan jeg formulerte at jeg avskjeden tanken på å blandes inn i noe slikt. Jeg endte med å gi opp. Det jeg trodde skulle være enkelt ble bare et negativt energisluk. Jeg følte meg overkjørt, overhørt, ikke respektert i mine ønsker og jeg orket ikke å sile mennene, som til dels var så aggressive at det bare ble ubehagelig. Mengden uaktuelt ble for stor å forholde seg til, i at det var INGEN respekt for profilteksten. At jeg ønsker en elsker var alt menn tok til seg derfra. Så lykke til! Anbefaler deg å treffe menn live på byen og lignende. Anbefaler IKKE å søke elsker på nettet. 😅😂😝 Anonymkode: 5f9de...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå