Gå til innhold

Facebook begrensning- hvordan reversere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke Facebook mye og er en datakløne.Hadde en dame som venn,og som sendte meg veldig mye meldinger i perioder,litt sånn bombing med youtube videoer etc.Men innimellom også fine,personlige mld.En dag oppdaget jeg at i chatten,kunne jeg gå inn på et par innstillinger der det stod bla at jeg kunne "begrense meldinger"fra henne.Klikket på det,og alle meldinger opphørte..

Men nå da jeg forsøker å oppheve det,finner jeg ikke ut hvordan.Hele chatloggen er borte,så jeg kan ikke gå inn samme vei som jeg kom,da jeg  rotet med dette.(Ble gjort via PC ,ikke app)Hun er fortsatt på min venneliste,men det er ikke noe der jeg kan gjøre av alt som blir foreslått i google-problemløsning.Dessuten kan ikke jeg sende henne en mld lenger.(Kan hun ha blokkert mine meldinger også?)

Jeg har ingen vennelister som er "begrenset",så det er ingenting der å oppheve.Jeg har åpnebart ikke blokkert henne,siden vi fortsatt er venner.Hvordan fikse dette?Hadde jeg visst hvor vanskelig dette ble,så hadde jeg klikket på denne tilsynelatende "enkle"løsningen.

Har nå holdt på i flere timer,men finner ikke ut av det.Gikk inn på messenger appen,men der er heller ikke chatten med henne,eller navnet hennes overhodet.HJELP!!:) Jeg skal aldri mer gjøre det :):)

Anonymkode: 2b6f5...e59

Skrevet (endret)

Det høres ut som hun har slettet deg helt. Har hun blokkert deg, finner du det ut ved å gå ut og søke på selve Facebook siden (ikke din venneliste og ikke på din profil) og se om hun  finnes registrert på Facebook i det hele tatt.

Får du ikke treff på navnet hennes, kan hun ha blokkert deg. Da vil du ikke finne henne ved søk.

Får du treff på søk, har hun slettet navnet ditt fra vennelisten sin, men ikke blokkert deg.

Sånn jeg har forstått det i alle fall...

PS! Hvis du vil finne ut om hun har Facebook profilen sin ennå, be en venn eller noe med Facebook om å søke på navnet hennes og se om hun da dukker opp som treff på navnesøk. Får din venn henne opp, men ikke du, er du blokkert.

Endret av Million
  • Nyttig 1
Skrevet

Inne i messenger appen, gå inn på innstillinger, velg personvern og sikkerhet. Der inne blar du ned til begrenset personer - HER KAN DU OPPHEVE 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner henne lett,og hun står som min venn..Men det er ikke noe "option"for meg til å sende  henne en mld der.Jeg kan se hva hun poster offentlig.

AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (Akkurat nå):

Inne i messenger appen, gå inn på innstillinger, velg personvern og sikkerhet. Der inne blar du ned til begrenset personer - HER KAN DU OPPHEVE 

takk,skal sjekke :)

AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (1 time siden):

Tusen takk! Problem løst! :)Hadde aldri funnet ut av det selv :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...